محل شهادت شهدای خلیج فارس در اطراف جزیره فارسی گلباران شد

در بیست و نهمین سالگرد حماسه  سرداران مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس ظهر امروز در مراسمی محل شهادت آنان در اطراف جزیره فارسی گلباران شد.

در این مراسم خانواده شهیدان مبارزه مستقیم با آمریکا، نادر مهدوی، بیژن گُرد، غلامحسین توسلی، نصرالله شفیعی، مجید مبارکی، خداداد آبسالان و مهدی محمدی‌ها محل شهادت سرداران بزرگ مبارزه با استکبار بوسیله بالگرد گلباران شد.

در مراسم گلباران محل شهادت سرداران مبارزه مستقیم با آمریکا، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مبارزه با استکبار و با بیان اینکه استان بوشهر کارنامه درخشانی در خلق حماسه‌های ماندگار دارد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بسیاری خلق شد اما یکی از طلایی‌ترین و ثمربخش‌ترین حماسه‌ها نبرد مستقیم با آمریکای جنایتکار در خلیج فارس بود که با فرماندهی شهید نادر مهدوی و همرزمانش خلق شد.

سردار علی رزمجو با بیان اینکه عزت و اقتدار  و سیادت دریایی امروز ایران مرهون خون پاک شهدای خلیج فارس است، تصریح کرد: شهدای خلیج فارس با حماسه خود ضمن به ذلت کشیدن دشمنان در خلیج فارس برای همیشه این آبراه در مقابل توطئه‌های دشمن مصون نگه داشتند.

وی با بیان اینکه 16 مهر یادآور حماسه شهید نادر مهدوی و هم رزمانش در آبهای خلیج فارس در مقابله با استکبار جهانی است، گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با سابقه طولانی حضور در خلیج فارس و داشتن نیروهای متعهد و مومن و تجهیزات مدرن دفاعی  با هرگونه تهدیدی علیه مرزهای آبی کشور در خلیج فارس مقابله می‌کند زیرا توان بازدارندگی ایران اسلامی در خلیج فارس عزت آفرین و اقتدار آفرین است.