قسط اول ساخت ۲ نیروگاه جدید در بوشهر به‌زودی پرداخت می‌شود

علی‌اکبر صالحی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه نیروگاه‌های اتمی گام‌های بسیار مهمی برداشته شده است و دو نیروگاه جدید در بوشهر احداث می‌شود.

وی از پرداخت قسط اول ساخت دو نیروگاه جدید بوشهر توسط بانک مرکزی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: ۱۰ سال زمان برای ساخت رآکتورهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر صرف می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به پیگیری‌های مجدانه استاندار بوشهر برای اجرای پروژه بیمارستان اورژانس هسته‌ای و بیمارستان تخصصی قلب در بوشهر توسط سازمان انرژی اتمی ایران، تصریح کرد: به مردم بوشهر برای داشتن استانداری پیگیری و تلاش‌گر تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های استاندار بوشهر، سازمان انرژی اتمی ایران را به خرج انداخته است، بیان کرد: سود ایجاد بیمارستان اورژانس هسته‌ای و بیمارستان تخصصی قلب در بوشهر برای همه خواهد بود و منتی بر کسی نداریم.

صالحی با اشاره به نیاز بوشهر به یک بیمارستان جامع، خاطرنشان کرد: باید بیمارستانی جامع در بوشهر ساخته شود تا همه مردم از آن استفاده کنند و مردم این استان نیازی به مراجعه به دیگر استان‌ها نداشته باشند.

وی با اشاره به آثار و نتایج برجام، افزود: میزان صادرات نفت ایران به اندازه قبل از تحریم‌ها رسیده است و این یکی از گشایش‌های برجام است و در آینده نیز شاهد نتایج دیگری خواهیم بود.