نشست سه‌جانبه امارات، ‌رژیم صهیونیستی و آلمان

منابع خبری اعلام کردند که فردا «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ، «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات و «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان در برلین دیدار می‌کنند.

پیش از این منابع خبری اعلام کرده بودند که قرار است فردا بن زاید و اشکنازی دیدار دو جانبه‌ای در برلین داشته باشند.

خبرنگار شبکه کان رژیم صهیونیستی خبر داد که اشکنازی با یک هواپیمای نظامی آلمانی به برلین سفر خواهد کرد و همان روز نیز پس از انجام دیدارها به تل‌آویو باز می‌گردد.

بر اساس اعلام این منبع خبری، وزیران خارجه امارات، رژیم صهیونیستی و آلمان از موزه و یادمان هولوکاست نیز دیدار خواهند کرد.

چند روز پیش بود که امارات و بحرین با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا عادی‌‌سازی کامل روابط خود با رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

در همین خصوص، روزنامه معاریو نیز مدعی شده که به احتمال زیاد  به زودی عمان و سودان نیز به جمع این کشورها بپیوندند و عادی‌سازی روابط خود با تل‌آویو را اعلام کنند.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی معاریو، شامگاه روز جمعه،‌ در گزارشی از نقش محوری عربستان سعودی در توافق سازش  ابوظبی و منامه با تل‌آویو پرده برداشت.

این روزنامه صهیونیستی فاش کرد که برقراری روابط دو کشور عربی امارات و بحرین با تل‌آویو با «رایزنی‌های تنگاتنگ» و «موافقت» عربستان سعودی صورت گرفته است.