حمله شهرک نشینان صهیونیست به خانه‌های فلسطینیان

یک نهاد حقوق بشری در فلسطین اشغالی موسوم به «یش دین» عکس‌هایی از گروهی از شهر‌ک‌نشینان صهیونیست نقابدار را منتشر کرد که در حال پرتاب سنگ به خانه‌های یک روستای فلسطینی در شمال کرانه باختری بودند.

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، این نهاد اذعان داشت که حملات شهرک‌نشینان صهیونیست در مقابل چشم نظامیان صهیونیست انجام شده است و آنها هیچ اقدامی برای توقف این حملات نداشتند.

به گفته این نهاد، حمله به روستای بورین در همجواری نابلس حدود بیست دقیقه ادامه داشت در حالی که دستکم دو نظامی صهیونیست در اثنای این حملات در بین مهاجمان صهیونیست نقابدار تردد داشتند و مانع کار آنها نمی‌شدند.

بر اساس این گزارش رژیم صهیونیستی ، جوانان مهاجم از شهرک «بؤرو غیفعات رونین» که ساکنان آنجا به داشتن مواضع افراطی در قبال فلسطینی‌ها شهره‌اند، آمده بودند و در اواخر درگیری آنها با ساکنان روستا، نظامیان صهیونیست،گلوله‌های گاز اشک آور به سمت اهالی روستا که درصدد حفاظت از خانه‌هایشان بودند، پرتاب کردند که بر اثر آن دو کودک دچارحالت خفگی شدند و به دلیل پرتاب شدن بی وقفه سنگ توسط شهرک‌نشینان صهیونیست، آسیب‌هایی به خانه‌های فلسطینیان وارد آمد.

یک مرکز حقوق بشری در رام الله هم به دنبال تشدید حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری از جامعه بین المللی خواسته است، این رژیم را وادار کند بر اساس قوانین بین المللی دست از جنایات خود در قلمرو فلسطین بردارد.