اهانت بی بی سی به سوگواری حضرت زهرا(س)

به گزارش افکار نیوز به نقل از محدوده، بی بی سی فارسی طی یادداشتی ضمن اهانت به مقدسات شیعه و هتاکی به آستان مقدس بی بی دو عالم نوشت: سالگرد درگذشت حضرت فاطمه (س) در گذشته تعطیل نبود. حتی رسانه ها الزامی برای بکارگیری عنوان "شهادت" را نداشتند.

شبکه وابسته به خانواده سلطنتی انگلیس ضمن سیاسی تلقی کردن عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) اذعان داشت: یک ماه از ایام شادمانی های نوروزی گذشته و جامعه ظرف چند هفته ناگهان به اصطلاح تغییر فاز می دهد. تاثیر این نوسانات روحی بر روان جمعی مردم چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت.

در پایان این گزارش بی بی سی با چاپ عکسی از فردوسی که در کنار پرچمی منقش به نام حضرت عباس(ع) جای گرفته افزود: در مراسم عزاداری های فاطمی در میدان فردوسی تهران صحنه ای بود که جلب توجه می کرد.

دادن پرچم سیاه با نام حضرت ابوالفضل به دست مجسمه فردوسی شاید حساب شده نبوده و شاید حتی فقط به خاطر ابتکار خودجوش یک فرد اتفاق افتاد.اما صحنه ای که خلق کرد نماد خوبی از تلاشهای دیرینه حکومت در جهت تحت الشعاع قرار دادن همه ابعاد فرهنگ ایران در زیر پرچم روایتی خاص و در حال شکل گیری از تشیع ایرانی متمایل به نظریه ولایت فقیه است.