داماد و دختر ترامپ، حامیان بایدن را به شکایت تهدید کردند

 وکلای «جرد کوشنر» داماد و «ایوانکا ترامپ » دختر رئیس جمهور آمریکا جمهوری‌خواهان حامی نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری را به شکایت تهدید کردند.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، وکلای داماد و دختر «دونالد ترامپ » رئیس جمهور آمریکا در نامه‌ای به اعضای «پروژه لینکلن» که از مقامات اسبق جمهوری‌خواه آمریکا تشکیل شده است، از آن‌ها بابت نصب یک تابلو تبلیغاتی جنجالی در یکی از میدان‌های پر تردد نیویورک گلایه کردند.

در این نامه آمده است: «این نامه را همراه با نگرانی از تبلیغات دروغین و مخرب و تهمت‌آمیز می‌نگاریم که پروژه لینکلن در میدان تایمز به نمایش گذاشته است. اگر این تابلوها فوراً برداشته نشوند از شما به‌خاطر کاری که بدون شک غرامت بالا و اقدامات تنبیهی سنگینی به همراه خواهد داشت، شکایت خواهیم کرد».

اعضای پروژه لینکلن که بسیاری از آن را مقامات وقت دولت «جورج دبلیو بوش» رئیس جمهور اسبق آمریکا تشکیل داده‌اند، در همراهی با حزب دموکرات عدم انتخابات مجدد ترامپ در انتخابات را دنبال می‌کنند. این گروه تا کنون میلیون‌ها دلار در ایالت‌های کلیدی آمریکا به سود دموکرات‌ها خرج کرده‌اند.

پروژه لینکلن در توضیح علت نصب این تابلوهای تبلیغاتی نوشته‌اند: «این حجم از عصبانیت و توهینی که جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ در برابر پروژه لینکلن به‌خرج داده‌اند، علتی ندارد جز این‌که بی‌تفاوتی آن‌ها به مرگ 223 هزار نفر در اثر مدیریت سهل‌انگارانه شیوع ویروس کرونا منجر شده است».

این گروه می‌افزاید: «در این وضعیت فکر و ذکر آن‌ها ما هستیم و تهدیداتی توخالی آن‌ها را نیز مانند خود جرد و ایوانکا جدی نخواهیم گرفت. تعجبی ندارد دولتی که هیچ درکی از قانون اساسی ندارد بخواهد به حقوق ما در متمم اول آن احترام بگذارد».

در یکی از تابلوهای تبلیغاتی گروه لینکلن تصویر کوشنر داماد و مشاور ارشد ترامپ دیده می‌شود که در کنار آن نوشته شده «نیویورکی‌ها قرار است زجر بکشند و این مشکل خودشان است».

در تابلوی دیگری که در این میدان معروف نیویورک نصب شده، تصویر ایوانکا، دختر و مشاور ترامپ دیده می‌شود که در کنار آن شمار قربانیان ویروس کرونا در شهر نیویورک و در کل آمریکا نقش بسته است.