دعوت رئیس اسرائیل از «جو بایدن» برای سفر به فلسطین اشغالی

رئیس صهیونیست‌ها روز یکشنبه « جو بایدن » فرد پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به فلسطین اشغالی دعوت کرد.

 به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، «رووین ریولین» رئیس صهیونیستها روز یکشنبه جو بایدن را برای دیدار از قدس اشغالی و فلسطین اشغالی  دعوت کرد و وی را دوست دیرینه اسرائیلی‌ها خواند. ریولین در پستی که  به زبان انگلیسی در یک شبکه اجتماعی منتشر کرده با یادآوری میزبانی از جو بایدن در سال 2016 گفت: «آقای رئیس جمهور منتخب، من خوشحال بودم که از شما به عنوان معاون رئیس جمهور در اورشلیم(قدس شریف) استقبال کردم و مشتاقانه منتظر استقبال شما در همین شهر به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده هستم. پیوند ما فراتر از دوستی و بر اساس ارزشها و تعهد مشترک به آزادی و دموکراسی است.»

وی  در ادامه از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا برای چهار سال خدمت وهمکاری جهت تقویت امنیت رژیم صهیونیستی تشکر کرد.

این در حالی است که چند مقام ارشد نظامی صهیونیست روز یکشنبه مدعی شدند که (رژیم) اسرائیل قصد دارد  رایزنی با  «جو بایدن» نامزد پیروز انتخابات آمریکا (تا این لحظه) درباره یک برنامه کمک نظامی بلند مدت برای ارتش خود را آغاز کند.

یک مقام ارشد نظامی صهیونیست در این زمینه گفت: «ما میخواهیم درباره بسته و برنامه جدید گفت‌وگو کنیم. این برنامه جدید نیاز به در نظر گرفتن تغییر تهدیدها و چالشهایی دارد که با آنها در خاورمیانه مواجه هستیم.»