ترامپ: قانون اساسی آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ از هم فروپاشید

 به نظر می‌رسدهر چه زمان بیشتری از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌گذرد،  میزان ناباوری ترامپ نسبت به شکست در این رقابت نه تنها خیال فروکش کردن ندارد بلکه روز به روز رو به تزاید است.

دونالد ترامپ همچنان با اتکا به تریبون توئیتر خود خیلی جدی کمپین تقلب در انتخابات 2020 را دنبال می‌کند. شکست در انتخابات سوم نوامبر به حدی برای رئیس جمهور فعلی آمریکا گران تمام شده که تمامیت قانون اساسی این کشور را زیر سوال برده است. موضوعی که صراحتا در پیامی در حساب توئیتری ترامپ عنوان می‌شود: چرا رسانه‌های خبری جعلی به طور مداوم فرض رسیدن بایدن به ریاست جمهوری را عنوان می‌کنند و حتی به ما اجازه نمی‌دهند آنچه را آماده انجام هستیم، نشان دهیم، که تا چه حد قانون اساسی بزرگ ما به بدترین شکل در انتخابات ۲۰۲۰ نقض و فروپاشیده شد. (قانون اساسی) به طرزی  مورد حمله قرار گرفت که پیش از این اتفاق نیفتاده بود!

در ادامه این پیام آمده است:  کسانی که مسئول حافظت از قانون اساسی ما هستند، نمی‌توانند اجازه دهند که نتایج جعلی انتخابات پستی ۲۰۲۰ همچنان پابرجا باشد. جهان نظاره‌گر است!

ترامپ معتقد است تخلف در انتخابات صورت گرفته و قانون اساسی باید از او در برابر این تخلف حفاظت کند. او همچنان اصرار دارد که بسیاری از ناظران انتخاباتی کمپین او در زمان شمارش آرا از مراکز رای گیری بیرون رانده شده اند و بسیاری از آرا توسط دموکرات‌ها دستکاری شده است؛ ادعا‌هایی که نه تنها تغییری در نتیجه انتخابات آمریکا نداشته بلکه تنها به برچسب دار شدن پیام‌های توئیتری او انجامید.

ترامپ روز یکشنبه برای اولین بار و به طور تلویحی به پیروزی بایدن در انتخابات اذعان کرد، اما ساعاتی بعد به سرعت حرف خود را پس گرفت و منکر تائید پیروزی رقیبش در انتخابات شد.