گانتز از بیم ابتلا به کرونا قرنطینه شد

 در حالی که شدت گرفتن اختلافات در فلسطین اشغالی سبب شده که احتمال فروپاشی کابینه ائتلافی حاکم و برگزاری انتخابات پارلمانی قوت بگیرد، وزیر جنگ و نخست‌وزیر آتی در کابینه چرخشی این رژیم از بیم ابتلا به کرونا  قرنطینه شده است.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» گزارش داد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از دیدار با یک نماینده پارلمان این رژیم (کنست) که بعدا تست وی به ویروس کرونا مثبت شد، خود را در قرنطینه قرار داد.

طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، بنی گانتز پنجشنبه هفته گذشته با «هیلا شای-وازان» عضو پارلمان این رژیم دیدار داشت. چند روز بعد از این دیدار، آزمایش ابتلای این نماینده کنست به ویروس کرونا مثبت شد.

به نوشته جروزالم پست، گانتز طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تا روز شنبه هفته آینده در قرنطینه می‌ماند و در این مدت از وی تست ابتلا به کرونا گرفته می‌شود.

بنا بر گزارش این رسانه فلسطین اشغالی، روز دوشنبه (دیروز) از گانتز وزیر جنگ و نخست‌وزیر آتی در کابینه چرخشی رژیم صهیونیستی تست ابتلا به کرونا گرفته شد و باز هم از او تست گرفته خواهد شد.

قرنطینه شدن این سیاستمدار ارشد صهیونیست در شرایطی صورت گرفته که اختلافات داخلی کابینه ائتلافی حاکم بین ائتلافی آبی و سفید به رهبری گانتز و حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو شدت گرفته و احتمال برگزاری انتخابات پارلمانی برای بار چهارم در کمتر از یک سال اخیر در فلسطین اشغالی قوت گرفته است.