نیویورک پست: آقای رئیس جمهور بخاطر خودت و مردم شکست را بپذیر

 روزنامه آمریکایی نیویورک پست در مطلبی خطاب به رئیس جمهور این کشور خواهان پذیرش شکست در انتخابات از سوی او شد.

روزنامه نیویورک پست در مطلبی با تیتر «آقای رئیس جمهور بخاطر خودت و مردم شکست را بپذیر» از دونالد ترامپ خواست تا از تقلا‌های بی فایده برای زیر سوال بردن سلامت انتخابات در آمریکا دست بردارد.

در مطلب واشنگتن پست خطاب به ترامپ آمده است: آقای رئیس جمهور وقت آن است که به این خصومت تاریک پایان دهیم. تنها یک هفته با یک لحظه مهم برای چهار سال آینده کشورمان فاصله داریم. در ۵ ژانویه دور دوم (انتخابات) در ایالت جورجیا تعیین می‌کند کدام حزب کنترل سنا را بر عهده خواهد داشت.

در ادامه این مطلب می‌افزاید: اما شما در توئیتر خود نوشتید جمهوری خواهان شجاعت لازم برای لغو نتیجه انتخابات را دارند تا چهار سال دیگر به شما مسئولیت بدهند. به عبارت دیگر، شما در حال تشویق کودتا هستید.

این رسانه آمریکایی به ترامپ یادآور شد آنچه او به عنوان دعاوی حقوقی برای اثبات تقلب در انتخابات پیگیری کرده هیچ عایده نداشته است. نیویورک پست همچنین نوشت: شما کاملاً حق داشتید در مورد انتخابات تحقیق کنید. اما بیاید شفاف باشیم: در این تلاش‌ها چیزی (به عنوان تقلب) یافت نشد.

این روزنامه آمریکایی سپس نمونه‌های از شکست ادعا‌های ترامپ درباره تقلب در انتخابات را به ترامپ یادآور شد: در جورجیا دو بار بازشماری آرا انجام شد و هر بار پیروزی بایدن را تأیید کرد.