با اهالی قدس درسی سخت به اشغالگران می‌دهیم

کتائب شهید «عز الدین القسام» شاخه نظامی حماس روز جمعه به رژیم صهیونیستی درباره ادامه حملاتش علیه مردم قدس هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری دنیا الوطن، این گروه در بیانیه‌ای خبری گفت: ما به دشمنی که فکر می‌کند می‌تواند بر مسجد الاقصی و مردم ما  در قدس تحکم کند، می‌گوییم که صبر ما را آزمایش نکند. ما برای قدس خون‌ها و جان‌ها داده‌ایم و در راه دفاع از آن، همه معادلات را برهم می‌زنیم.

کتائب القسام تاکید کرد: ما حمله جنایتکارانه نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان غاصب را به مسجد الاقصی و مردم ما در قدس اشغالی را از نزدیک زیر نظر داریم و به نگاهبانان قدس و مسجد الاقصی درود می‌فرستیم و انتفاضه مبارک آنها را در رویارویی با رژیم اشغالگر و ایستادگی آنها همچون سدی نفوذناپذیر در برابر غاصبان صهیونیست تبریک می‌گوییم.

شاخه نظامی حماس گفت: ما به جوانان محافظ مسجد الاقصی و مردم خود در قدس می‌گوییم که صدای فریادهای شما و رویارویی قهرمانانه شما به ما رسید و ای قهرمانان بدانید که در پشت شما مقاومتی مستحکم و آماده است که برای شما و مسجد الاقصی و قدس شریف پایتخت فلسطین شمشیر و زرهی تشکیل خواهد داد، زیرا نبرد ما نبرد شماست و خون ما خون شماست و نبض شما نبض ماست.

در پایان این بیانیه آمده است: جرقه‌ای را که شما امروز روشن کردید،  کلید انفجار در برابر دشمن جنایتکار خواهد بود و آن زمان کتائب القسام و مقاومت را خواهید دید که به یاری خداوند در قلب نبرد در کنار شما درسی سخت و بی سابقه به دشمن خواهد داد.