افزایش شمار شهدا در نوار غزه

وزارت بهداشت نوار غزه ، شامگاه امروز (دوشنبه)، اعلام کرد که پی حمله صهیونیست‌ها ، به این نوار ۹، تن به شهادت رسیده‌‌اند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت نوار غزه ، ۹ شهید از جمله سه کودک و تعدادی مجروح به بیمارستان «بیت حانون» در شمال نوار غزه آورده‌ شده‌اند.

پیش از این اعلام، منابع خبری از شهادت سه کودک در پی حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه خبر داده بودند.

پس از حمله موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و شهرک‌های صهیونیست‌‌نشین اطراف نوار غزه، صهیونیست‌ها با حمله خمپاره‌ای به بخش‌هایی از نوار غزه، غیرنظامیان را هدف قرار دادند.

حمله گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه پس از آن بود که «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، عصر امروز، با تعیین ضرب‌الاجل برای رژیم صهیونیستی به تل‌آویو هشدار داد که نظامیان این رژیم تا ساعت (شش)‌ به وقت محلی مسجد الاقصی و محله شیخ جراح را تخلیه و زندانیان فلسطینی را آزاد کنند.

مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، طی روزهای اخیر تا به امروز، شاهد حملات شدید نظامیان صهیونیست در راستای نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بودکه در نتیجه مقاومت ساکنان قدس، چند صد تن از اهالی قدس اشغالی مجروح شدند.