تظاهرات علیه نتانیاهو در قدس اشغالی

همزمان با تشدید اوضاع در فلسطین اشغالی و حملات بی‌رحمانه صهیونیست‌ها علیه اهالی بی‌دفاع غزه، یک گروه ضد صهیونیسم در قدس اشغالی امروز علیه این رژیم تظاهرات کرد.

به گزارش منابع خبری، شماری از اعضای گروه «ناتورای کارتا» در حمایت از حماس و جهاد اسلامی بعد از ظهر چهارشنبه تظاهراتی برپا کرده‌اند.

ناتورای کارتا نام یک اقلیت یهودی ارتودوکس حریدی ضد صهیونیسم است که در سال ۱۹۳۵ میلادی تشکیل یافت. از این گروه با نام سازمان اتحاد یهودیان ضد صهیونیسم هم یاد می شود. این گروه خواستار نابودی حکومت رژیم اسرائیل است. از نگاه هزاران یهودی ارتودکسی که عضو این گروه هستند صهیونیسم  سمی است که «یهودیان واقعی» را تهدید می‌کند.

رژیم صهیونیستی اعلام کرده که مقاومت در سه روز اخیر حدود هزار موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به هدف قرار گرفتن یک خودروی جیپ ارتش این رژیم با موشک ضد تانک از نوار غزه، واکنش نشان دادند. به نوشته شبکه «الجزیره»، نتانیاهو در یک مصاحبه رادیویی تهدید کرد که بعد از منهم‌شدن جیپ حامل نظامیان این رژیم در نزدیکی نوار غزه، حملات علیه منطقه را گسترش می‌دهند.

بر اساس این گزارش، گانتز مدعی است که اسرائیل از پذیرش آتش‌بس و بازگرداندن آرامش به نوار غزه خودداری می‌کند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز خبر دادند ارتش این رژیم در حال استقرار تیم‌های توپخانه‌ای بیشتری اطراف نوار غزه است. تصاویر منتشر شده از جاده‌های اصلی منتهی به نوار غزه نشان می‌دهد تانک‌های ارتش اسرائیل به سمت مناطق مرزی در حال حرکت هستند.