موشک جدید گردان‌های القسام برای حمله به تل آویو

 ابوعبیده، سخنگوی گروه مقاومت کتائب عز‌الدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جزئیات جدیدی از عملیات موشکی بامداد امروز (چهارشنبه) علیه بئرالسبع، تل‌آویو و فرودگاه «بن گوریون» فاش کرد.

او اعلام کرد: بامداد امروز، تل‌آویو برای نخستین بار با موشک از نوع SH ۸۵، هدف قرار گرفت. بئرالسبع نیز با موشک‌هایی از نوع A ۱۲۰، M ۷۵، J ۸۰، J ۹۰هدف گرفته شد که از خانواده موشک سجیل هستند.

سخنگوی گردان‌های القسام، با ارسال پیامی ضبط شده به مردم کرانه باختری و مناطق اشغالی، خواستار استواری در برابر استکبار اشغالگری شد.

او گفت: مردم کرانه باختری و مناطق اشغالی از ما هستند و ما نیز از آن‌ها هستیم. در مواضع خود محکم بمانید و با استکبار اشغالگر مقابله کنید و حقوق خود را بگیرید و ما را شمشیر و سپری برای خود خواهید دید.

ابوعبیده افزود: شما می‌بینید که خانه اغالگران همچون خانه عنکبوت است لذا شما‌ای نگهبانان وفادار فلسطین بپاخیزید. بخشش شما سوخت این انقلاب برای مردم ما و آزادی اراضی ماست و پیروزی صبری یک ساعته است. گردان‌های القسام به شما بسیار نزدیک هستند تا از حقوق شما دفاع و به فریاد‌های شما پاسخ گویند.

بامداد امروز (چهارشنبه) کتائب القسام اعلام کرد که بئر السبع، تل آویو و فرودگاه بن‌گوریون در واکنش به بمباران‌های مستمر جنگنده‌های صهیونیستی علیه مناطق مسکونی نوار غزه، با ۲۱۰ موشک هدف قرار گرفته است. ۱۰۰ موشک به سوی بئر‌السبع و ۱۱۰ موشک به سوی تل‌آویو و فرودگاه بن‌گوریون شلیک شد.