مقاومت هر حمله صهیونیست‌ها را با موفقیت پاسخ می‌دهد

با شدت گرفتن تنش‌ها در فلسطین اشغالی و غزه و تداوم شلیک‌های راکتی و موشکی از سوی نیروهای مقاومت علیه مواضع صهیونیست‌ها ، یک دپیلمات سابق هندی واکنش نظامی نیروهای مقاومت را مورد ستایش قرار داد.

 «ام کی بهادرا کومار» سفیر سابق هند در هند و ترکیه شنبه بعد از ظهر به وقت تهران در توییتی نوشت: « جبهه مقاومت موفق شده است در دور تازه برخوردها  تعادلی  را در پاسخ به حملات اسرائیل  ... گلوله باران برای گلوله باران، حمله به شهر  با حمله به شهر و موشک در مقابل موشک اجرا کند.»

پس از آنکه «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس، قتل عام صبح امروز صهیونیست‌ها در اردوگاه «الشاطئ» غزه را محکوم و اعلام کرد که مقاومت به دفاع از ملت مغرور فلسطین ادامه خواهد داد و بر دشمن پیروز خواهد شد، گروه مقاومت «کتائب عز‌الدین القسام» (گردانهای عزالدین القسام) شاخه نظامی این جنبش از حمله موشکی به تل‌آویو و مناطق اطراف آن در پاسخ به این جنایت خبر داد.

شاخه نظامی جنبش حماس در کانال تلگرامی خود در خبری فوری اعلام کرد: هم اکنون ده‌ها موشک در پاسخ به قتل‌عام صورت گرفته در حقوق کودکان، زنان و غیرنظامیان فلسطینی در اردوگاه الشاطئ به سوی تل‌آویو شلیک شد.

با شدت گرفتن تنش‌ها در فلسطین اشغالی و غزه و تداوم شلیک‌های راکتی و موشکی از سوی نیروهای مقاومت علیه مواضع صهیونیست‌ها، یک دپیلمات سابق هندی واکنش نظامی نیروهای مقاومت را مورد ستایش قرار داد.