آمادگی مقاومت برای مقابله با حمله زمینی صهیونیستها به غزه

​«حسام بدران» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی « حماس » سخنانی را در خصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی برای انجام عملیات زمینی در نوار غزه ، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: صهیونیستها در حالی گروه های مقاومت را به انجام عملیات زمینی در غزه تهدید می کنند که این گروه ها برای مقابله با هرگونه عملیات تجاوزکارانه زمینی از آمادگی کامل برخوردار هستند.

وی در خصوص شرط و شروط رژیم صهیونیستی برای برقراری آتش بس نیز گفت: اسرائیل در جایگاهی نیست که برای مقاومت شرط و شروط تعیین کند. ما نیز هیچیک از این شروط را نخواهیم پذیرفت، زیرا آنها طرفِ تجاوزگر هستند.

پیش از این، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: هدف قرار دادن مناطق مسکونی از میزان توحش صهیونیست‌ها پرده برداشت.

وی همچنین افزود: نتانیاهو متوهم شده است و فکر می‌کند که می‌تواند مقاومت را تضعیف کند. هدف اصلی و اساسی ارتش رژیم صهیونیستی از بین بردن زیرساخت‌های فلسطین است. هدف قرار دادن منازل مسکونی مردم نشان از ناتوانی صهیونیست‌ها از مقابله با حملات مقاومت دارد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه یادآور شد: رژیم صهیونیستی از پذیرش شروط مقاومت برای برقراری آتش بس طفره می‌رود و تلاش می‌کند بر شکست خود در نبرد شمشیر قدس سرپوش بگذارد.