ازدواج مخفیانه بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس+تصاویر

« بوریس جانسون » و نامزدش «کری سیموندز» در یک مراسم مخفیانه ازدواج کردند.

گفته می‌شود مراسم ازدواج بوریس جانسون ۵۶ ساله و کری سیموندز ۳۳ ساله، در کلیسای «وست مینستر» لندن به طور مخفیانه برگزار شد و حتی دستیاران جانسون هم از آن خبر نداشتند.به دلیل مقررات کووید ۱۹، تنها ۳۰ مهمان از اعضای خانواده دو طرف در این مراسم شرکت داشتند که تنها در ساعات پایانی نزدیک به مراسم، به آن‌ها اطلاع رسانی شد.

سابقه ازدواج های بوریس جانسون

جانسون دومین نخست وزیر لنگلیس پس از لرد لیورپول (در سال ۱۸۲۲) است که در مقام نخست وزیری ازدواج کرده است.او و کری سیموندز، اولین زوجی بودند که پیش از ازدواج در ساختمان محل اقامت نخست وزیر در «داونینگ استریت» زندگی می‌کردند.

بوریس جانسون

این زوج، در دسامبر سال ۲۰۱۹، به نامزدی هم در آمدند و یک پسر یک ساله به نام «ویلفرد» دارند. این سومین ازدواج بوریس جانسون است.

گفته شده است کلیسای «وست مینستر» به مدت نیم ساعت با عملیات امنیتی گسترده برای برگزاری مراسم برقرار شده بود.

اولین ازدواج بوریس جانسون به دوره دانشجویی او در دانشگاه آکسفورد بازمی گردد؛ او در سال ۱۹۸۷ با هم دانشگاهی خود «الگرا موستین اوین» دختر «ویلیام موستین» مورخ هنری انگلیسی ازدواج کرد.

او در سال ۱۹۹۳ هم از او جدا شد تا ۱۲ روز بعد با «ماریانا ویلر» دختر «چارلز ویلر» گوینده مشهور انگلیسی ازدواج کند.

ازدواج بوریس جانسون

حاصل این ازدواج ۲ دختر و ۲ پسر است و اکنون آن‌ها ۲۰ تا ۲۶ ساله هستند. در سال ۲۰۰۹ نیز جانسون از نامزدش به نام «هلن میسنتایر» صاحب یک دختر شد.

او اکنون نیز از سیموندز صاحب فرزند ششم خود شده است.

او که هفتاد و هفتمین نخست وزیر انگلیس به شمار می‌رود دومین شخصیت در این جایگاه است که در زمان حضور در قدرت از همسرش جدا می‌شود. آخرین طلاق یک نخست وزیر در سال ۱۷۶۹ به ثبت رسیده است. این طلاق برای جانسون چهار میلیون دلار هزینه در پی داشت.