جاسوس موساد در یمن

 «فرج البحسنی» استاندار دولت وابسته به متجاوزان در حضرموت یمن به دنبال گسترش دامنه اعتراضات در شهر«المکلا» علیه ائتلاف سعودی ، تهدید به سرکوب تظاهرات کنندگان و زندانی کردن معترضان کرد.

منابع محلی اعلام کردند که «البحسنی» به آنچه کمیته عالی امنیتی حضرموت خوانده می‌شود، دستور داده است که معترضان را بازداشت و به شدت سرکوب کنند.

وی به دستگاه‌های سرکوبگر، چراغ سبز داده است که انگ خرابکاری و تروریسم به هرآنکه در اعتراضات شرکت می‌کند، بزنند.

«البحسنی»، اقدام معترضان در حمله به ساختمان رادیو در شهر «مکلا» و نیز بانک‌ها و برخی مراکز را اقدامی خرابکارانه توصیف کرد.

المسیره گزارش داد: «فرج البحسنی» عنصر وابسته به امارات در حضرموت که سمت فرمانده منطقه دوم نظامی را هم دارد، به سرکوب اعتراضات مردمی روی آورده است.

معترضان روز گذشته جاده‌های اصلی را با آتش زدن لاستیک بستند و بر اثر تیراندازی نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی شماری از تظاهرات کنندگان زخمی شدند.

اعتراضات در عدن علیه شبه نظامیان امارات

همزمان در منطقه «التواهی» در عدن اشغالی، شماری از معترضان جاده‌ها و محله‌های اصلی شهر را در اعتراض به بازداشت یک فعال سیاسی به نام «فواد الخلیدی» ملقب به «الدیقان» بستند.

منابع محلی اعلام کردند که بازداشت این فعال سیاسی ضد امارات در راستای اقدامات شبه نظامیان شورای انتقالی برای درهم شکستن مخالفت‌های فزاینده در عدن است.

این در حالی است که صدها فرد مسلح از قبایل «ردفان» در استان «لحج» به شهر عدن گسیل شده‌اند و این به دنبال ویرانی برخی منازل قبایل به دست شبه نظامیان وابسته به امارات در عدن است.

ربودن فعال رسانه‌ای در سقطری

منابع یمنی اعلام کردند که شبه نظامیان وابسته به اشغالگران، یک فعال سیاسی ضد حضور امارات و عناصر آن در جزیره اشغال شده سقطری را، ربودند.

این منابع بیان کردند: شبه نظامیان شورای انتقالی «عبدالله بداهن» از ساکنان شهر «حدیبو» مرکز جزیره سقطری را ربودند.

بازداشت این فعال سیاسی به خاطر فعالیت او در شبکه‌های اجتماعی علیه حضور اشغالگران و عوامل آنها در این جزیره و تبدیل شدن آن به مستعمره ابوظبی، رخ داده است.

منابع یمنی فاش کردند: «عبدالله بداهن» در بازداشتگاهی در حدیبو که یکی از زندان‌های مخفی ابوظبی در سقطری است، به سر می‌برد و هدف فشار به او برای دست برداشتن از فعالیت رسانه‌ای در شبکه های اجتماعی علیه امارات است.

این فعال رسانه‌ای در رسوا کردن تحرکات نظامی اشغالگران اماراتی از زمان سیطره بر «حدیبو» در سال 2020، نقش بسزایی داشته است.

زخمی شدن شهروند یمنی در حملات ارتش سعودی

یکی از غیرنظامیان در منطقه «الرقو» در استان صعده در ادامه حملات ارتش سعودی به ساکنان مناطق مرزی عربستان با یمن، زخمی شد.

یک منبع امنیتی در این استان اعلام کرد: در ادامه جنایات روزانه‌ای که ارتش سعودی علیه غیرنظامیان مرتکب می‌شود، یک غیرنظامی به دست گارد مرزی سعودی زخمی شد.

منبع یمنی افزود: این جنایت ساعاتی پس از حمله هوایی سعودی به منطقه «شدا» و هدف قرار دادن خودرو یک شهروند یمنی رخ داد و نیز ساعاتی پس از جنایت سعودی در شهادت یک شهروند یمنی در الرقو رخ می‌دهد.

همزمان جنگنده‌های سعودی در 11 نوبت مناطقی در استان مأرب را بمباران کردند.

فیلم مسند جاسوس موساد در یمن

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد که فیلم مستندی با عنوان جاسوس موساد در یمن طی روزهای آتی پخش خواهد شد.

وی افزود: این فیلم مستند طی روزهای آتی پخش خواهد شد و بخشی از دخالت اسرائیل در کشور ما و طرح هدف قرار دادن یمن از حیث نظامی و اسرار دیگری را در خود دارد.

انتهای پیام/