جشن مشترک اماراتی‌ها و صهیونیست‌ها در یک باشگاه شبانه

 حساب کاربری سازمان صهیونیستی «قف معنا» یک کلیپ ویدیویی در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد اماراتی‌ها و اسرائیلی‌ها در یک باشگاه شبانه به عنوان بخشی از عادی سازی میان دو طرف جشن می‌گیرند و پایکوبی می‌کنند.

در این کلیپ، گردشگران صهیونیستی در کنار شهروندان اماراتی در یک مهمانی با صدای بلند همراه آهنگ‌های موسیقی پایکوبی می‌کردند که پرچم‌های امارات و رژیم اسرائیل داخل باشگاه شبانه نصب شده بود.

حساب کاربری این سازمان صهیونیستی این کلیپ را منتشر کرد و درباره آن نظر داد و گفت: «صحنه‌ای زیبا از امارات، یکی از مظاهر جشن سازش میان امارات و اسرائیل .. چه سازش زیبایی»!

 این کلیپ موجی از خشم را در میان فعالانی برانگیخت که آن‌ها رسیدن امارات به این سطح شرم‌آور به دلیل سیاست‌های شیطانی فرزندان «زاید» که به دنبال منافع شخصی خود هستند را محکوم کردند.

این اولین بار نیست که این صحنه تکرار می‌شود. در اواخر ماه مه، یک ویدئو منتشر شده در حساب کاربری «اسرائیل در خلیج فارس» اعلام کرد که اماراتی‌ها از هیئت‌های اسرائیلی با آوازها و رقص‌های محلی استقبال می‌کنند و به نظر می‌رسد که استقبال خوبی از مهمانان صهیونیستی باشد. این کلیپ همزمان با تشدید درگیری میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها منتشر شد.

این کلیپ یک جشن شلوغ اماراتی را با حضور یک هیئت اسرائیلی در امارات نشان می دهد که تاریخ دقیقی از این استقبال ذکر نشد. این امر نیز جنجال گسترده‌ای را در میان فعالان اماراتی به وجود آورد.