درخواست جنبش النجباء برای تحریم دامنه‌های اینترنتی آمریکایی

گروه مقاومت اسلامی جنبش النجباء عراق ، امروز (چهارشنبه)، به اقدام آمریکا در مسدود کردن پایگاه‌های شبکه‌های وابسته به گروه‌های مقاومت واکنش نشان داد.

جنبش النجباء در این خصوص گفت: «پس از آنکه باند آمریکا وب‌سایت جنبش النجباء و نهاد رسانه‌‌ای و پخش ماهواره‌ای این جنبش را سرقت کرد، این باند بار دیگر دامنه‌ها و سرورهای اینترنتی رسمی برخی شبکه‌های ماهواره‌ای، گروه‌های آزاد و شریف و نهادهایی را که در تلاش برای آگاهی‌بخشی هستند، سرقت نموده است».

این جنبش عراقی اضافه کرد: «این گام ترس آمریکا از رسانه‌های خیرخواهی را نشان می‌دهد که صدایشان از طریق اینترنت و ماهواره‌ها به تمام جهان می‌رسد و دروغ، فریب و اقدامات گمراه‌کننده رژیم ظالم آمریکا رسوا می‌کنند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما در معاونت رسانه‌ای مقاومت اسلامی جنبش النجباء همزمان با محکوم کردن این اقدام بزدلانه، در کنار برادرانمان در عراق، یمن، فلسطین، بحرین، آذربایجان، نیجریه، و جمهوری اسلامی ایران و تمام آزادگان جهان که آمریکا را با سخن و قلمشان به وحشت انداختند، می‌ایستیم».

النجباء در پایان این بیانیه خواستار تحریم شرکت‌های آمریکایی ارائه‌دهنده دامنه اینترنتی و همچنین خواستار تبدیل دامنه‌های شبکه‌های خسارت‌دیده به دامنه‌های داخلی شد.

واشنگتن، شامگاه سه‌شنبه، وب‌سایت‌ چند شبکه وابسته به مقاومت از جمله شبکه العالم، پرس تی وی و المسیره را مسدود کرد.

شبکه ایرانی العالم و المسیره یمن هر یک به صورت جداگانه در بیانیه‌ای اقدام واشنگتن در مسدود کردن وب‌سایت‌هایشان را نقض آزادی بیان و مصداقی برای راهزنی خواندند.