ترس در اطراف فرودگاه بن گوریون

منابع خبری صهیونیست از پرواز یک فروند کواد کوپتر ناشناس حوالی فرودگاه بین المللی « بن گوریون » در فلسطین اشغالی خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» عصر یکشنبه به نقل از شبکه خبری «کان» نوشت که یک فروند کواد کوپتر ناشناس روز جمعه نزدیک فرودگاه بن گوریون در شهر تل آویو پرواز کرد.  به دنبال این حادثه، یک پرواز خطوط هوایی دلتا که قصد نشستن بر باند فرودگاه را داشت و هواپیما تقریبا فرود خود را تکمیل کرده بود مجددا به هوا برخاست و تا  برطرف شدن خطر از منطقه دور شد.

مقام‌ها و رسانه‌های صهیونیستی به دلایل امنیتی به جزئیات این حادثه  هیچ اشاره‌ای نکرده‌اند.

در جریان نبرد اخیر مقاومت به صهیونیست‌ها و حملات راکتی گسترده مقاومت به تل‌آویو، تمامی پروازهای ورودی به فرودگاه بن گوریون به یونان و قبرس منتقل شدند. گردان‌های قسام در چند نوبت در پاسخ به حملات وحشیانه جنگنده‌های اسرائیلی به مناطق مسکونی در نوار غزه، تل آویو و زیر ساخت‌های آن از جمله فرودگاه بن گوریون  را هدف حمله موشکی قرار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشتر نیز  از توقف  فعالیت فرودگاه بن گوریون  به دنبال پرواز  دو پهپاد خبر دادند. یکی از این پهپادها  نزدیک «پارک آریل شارون» و دیگری در منطقه «بنی آتاروف» واقع در نزدیکی فرودگاه بن گوریون مشاهده شدند. رسانه‌ها و مقام‌های رژیم صهیونیستی در آن برهه نیز به جزئیات بیشتری درباره منشا پهپادها و نوع آنها اشاره‌ای نکردند.