اکرم الکعبی: به هر حمله پاسخ دوبرابری خواهیم داد

 «شیخ اکرم الکعبی »، دبیرکل مقاومت اسلامی النجباء عراق در پیامی، رزمندگان غیور تیپ ۱۴ الحشد الشعبی را فرزندان سیدالشهداء (علیه‌السلام) خواند و گفت: هدف قرار دادن این مرزبانان مجاهد ثابت کرد دولت خرفت آمریکا دنباله‌رو همان دولت نادان سابق است.

شیخ «اکرم الکعبی» با اشاره به اینکه سیاست شرارت‌بار و مداخله‌کارانه در سرنوشت ملت‌ها جزو سرشت «شیطان بزرگ» است، ادامه داد: اشغالگران آمریکایی بدانند که شهادت، مسیر ما است و ما کفن‌پوش برای نبرد بزرگ، غسل شهادت کرده‌ایم.

وی راهکار سیاسی برای اخراج اشغالگران را شکست‌خورده توصیف کرد و خطاب به دشمن آمریکایی افزود: تا آزادی کامل عراق از شر شما، در مقابلتان عقب‌نشینی نخواهیم کرد. کوتاه نخواهیم آمد و به هر حمله پاسخ دوبرابری خواهیم داد. امروز مقاومت نظامی حرف آخر را در میدان جنگ می‌زند و عراق را سربلند می‌کند.

دبیرکل النجباء ضمن دعوت از کلیه دستگاه‌های نظامی عراق برای پشتیبانی از مقاومت در احیای سیادت و تمامیت ارضی کشور، به‌طور خاص از مسئولان پست‌های ایست و بازرسی که عبور و مرور رزمندگان مقاومت را تسهیل می‌کنند، تشکر کرد.

الکعبی در پایان با انتقاد از مزدوران وطن‌فروش که علیه افراد و نهاد‌های حامی مقاومت ادعا‌های نادرست می‌کنند، وعده داد: مواخذه آن‌ها نزدیک و سنگین خواهد بود و دیر یا زود به‌خاطر جنایات و خیانت‌های بزرگشان محاکمه خواهند شد.

بامداد امروز، دوشنبه نظامیان تروریست آمریکا از پایگاه فرماندهی مرکزی این کشور و به دستور مستقیم «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا با استفاده از جنگنده‌های اف-۱۵ و اف-۱۶ به مواضع نیرو‌های مقاومت در «القائم» در مرز عراق و سوریه حمله کردند که بر اثر آن ۴ نیروی الحشدالشعبی به شهادت رسیدند و چند تن دیگر زخمی شدند.