سرقت گندم و سوخت سوریه توسط نظامیان

نظامیان اشغالگر آمریکایی ۴۰ کامیون و کانتینر حامل گندم و نفت از استان الحسکه در سوریه را سرقت و از گذرگاه غیرقانونی الولید به خاک عراق منتقل کردند.

خبرنگار شبکه در گزارشی گفت: نظامیان رژیم اشغالگر آمریکایی همچنان به سرقت منابع و ثروت‌های منطقه جزیره سوریه ادامه می‌دهند. آنان به تازگی ۴۰ کامیون و کانتینر حامل گندم و نفت سوریه را از گذرگاه غیرقانونی الولید در الحسکه به خاک عراق منتقل کردند.

منابع محلی در روستای السویدیه در حومه منطقه الیعروبیه در الحسکه اعلام کردند: کاروانی متشکل از ۴۰ کامیون و کانتینتر حامل گندم و نفت از پایگاه نظامیان اشغالگر آمریکایی در فرودگاه خراب الجیر خارج شد و به سمت گذرگاه غیر قانونی الولید حرکت کرد سپس به شمال عراق منتقل شد.

این منابع افزودند: یکی از تریلرها، یک بیل مکانیکی متعلق به نظامیان اشغالگر آمریکایی را حمل می‌کرد که نظامیان آمریکایی از آن برای استحکامات دفاعی و سنگرسازی استفاده می‌کنند. آنان همچنین با این وسیله سنگرهای خاکی پشت مزارع و مناطق کشاورزی منطقه ایجاد می‌کنند.

این در حالی است که نظامیان اشغالگر آمریکایی روز شنبه گذشته یک کامیون و یک کانتینر را که حامل گندم و نفت به سرقت رفته از منطقه جزیره سوریه بود، از همین گذرگاه خارج کردند و به عراق بردند.