پیشروی تا پاکسازی آخرین وجب از خاک یمن ادامه دارد

یحیی سریع ، سخنگوی نیروی‌های مسلح یمن اعلام کرد مبارزه تا آزادسازی آخرین وجب از خاک این کشور ادامه خواهد داشت.

یحیی سریع امروز سه شنبه اعلام کرد: موانع در منطقه نعمان به لطف خدا و استواری و تلاش قهرمانان ما در ارتش و کمیته‌های مردمی کنترل شد. صد‌ها کیلومتر طی چهار روز عملیات نصرالمبین در مرحله دوم پاکسازی شد.

به گفته سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، این پیروزی عناصر تکفیری القاعده و داعش و کسانی را که پشت آن‌ها ایستاده اند، از جمله نیرو‌های متجاوز سعودی، اماراتی و آمریکایی از حرکت بازداشت.

سرتیپ سریع تاکید کرد: قهرمانان ارتش و کمیته‌های مردمی از هر طرف به منطقه بیحان مشرف هستند و (آنجا) در تیررس آتش ما قرار دارد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد: پیشروی تا پاکسازی آخرین وجب کشورمان ادامه دارد. ما به مردم عزیز یمن اطمینان می‌دهیم که روحیه مردان شما در ارتش و کمیته‌های مردمی بالاست و آن‌ها آماده ادامه جهاد تا آزادسازی همه سرزمین‌ها هستند. ما کنترل شبکه استراتژیک القنذع مشرف به جبهه‌های عبدیه و مراد در استان مارب را در دست گرفتیم.

 سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن پیشتر اعلام کرده بود نیرو‌های یمنی با به پایان رساندن مرحله دوم عملیات «النصر المبین» توانستند مناطقی از جمله «نعمان» و «ناطع» در استان البیضاء را آزاد کنند.