بازتاب اظهارات دبیرکل حزب‌الله لبنان در رسانه‌های رژیم صهیونیستی

 سخنرانی شنبه شب سید حسن نصرالله ، دبیرکل حزب‌الله لبنان به دنبال تحولات اخیر این کشور و درگیری میان این حزب و رژیم صهیونیستی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عبری زبان داشت و اشتباه ارزیابی ارتش این رژیم و تهدید تل‌آویو از سوی دبیرکل حزب‌الله لبنان مبنی بر دادن پاسخ مناسب به هر حمله این رژیم به خاک لبنان از مهمترین محورهایی بود که رسانه‌های این رژیم به آن پرداختند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به محض پایان یافتن سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان به تحلیل پیام‌های وی پرداختند و همچنین به اظهارات وی درباره بی‌اثر بودن تحولات داخلی لبنان در پاسخ حزب‌الله به حملات رژیم صهیونیستی اشاره کردند.

روزنامه هاآرتص تاکید نصرالله بر عدم تردید در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی را تیتر کرد.

سایت شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز نوشت: به دنبال تشدید تنش در جبهه شمال نصرالله تهدید کرد که هر حمله هوایی به خاک لبنان قطعا پاسخ داده خواهد شد.

این سایت به نقل از عاموس یدلین، رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی نیز نوشت: نصرالله همچنین می‌خواهد ما را در پروازهایمان بر فراز لبنان به چالش بکشد.

کانال ۱۲ تلویزیون این رژیم نیز اعلام کرد: پس از ارزیابی‌های اشتباه ارتش مبنی بر پاسخ ندادن حزب‌الله به حملات هوایی اسرائیل ارتش باید از خودش درباره میزان بازدارندگی حزب‌الله سوال کند.

خبرنگار نظامی این کانال گفت: ارتش اسرائیل باید خودش را بررسی کند و آیا می‌فهمد حزب‌الله چه می‌خواهد، آیا هدف حزب‌الله را درک کرده است؟

وی افزود: اشتباه ارزیابی ارتش درباره خویشتن داری حزب‌الله در مقابل حملات هوایی ارتش آشکار شد.