حمله نظامیان صهیونیست به زندان النقب

رژیم صهیونیستی همچنان به سیاست‌های تبعیض‌آمیز خود علیه اسرای فلسطینی در زندان النقب ادامه می‌دهد.

«حسن عبد ربه» مشاور رسانه‌ای هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین می‌گوید که رژیم صهیونیستی از رهگذر این اقدام، «پروژه نژادپرستانه» خود علیه اسرای فلسطینی را اجرایی می‌کند.

شبکه خبری المیادین به نقل از عبد ربه گزارش داد، یگانهای سرکوب رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه به بخشِ دو  زندان النقب حمله کردند و اسرا را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی تأکید کرد، این حملات در راستای تداوم سیاست آزار و اذیت و انتقامگیری از اسرای فلسطین و تحمیل سیاست واقعگرایی در داخل زندانها و بازداشتگاههای این رژیم است.

این مسئول فلسطینی به المیادین گفت که این رژیم، سیاست شکنجه گروهی علیه اسرا را در پیش گرفته است و این مسئله امروز در زندان النقب رخ داد.

عبدربه تصریح کرد، رژیم صهیونیستی در حال اعمال سیاستهای تبعیض‌آمیز علیه اسرای فلسطین است و می‌کوشد عزم  اسرا را در هم شکند.

وی با اشاره به تلاش صهیونیستها برای کنترل اسرای فلسطینی با توسل به زور، خاطر نشان کرد، اسرای حاضر در زندان بیابانی النقب، به خاطر گرما و اقدامات صهیونیستها، وضعیت بسیار اسف‌باری دارند.

مشاور رسانه‌ای هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین در پایان خاطر نشان کرد، در بین اسرا نیز صحبتهایی برای نحوه مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیستها رد و بدل شده است.

حدود ۵۳۰۰ فلسطینی از جمله ۴۰ زن، ۲۵۰ کودک و حدود ۵۲۰ بازداشتی اداری (بدون محاکمه) در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند.