بن سلمان در انفجار تروریستی فرودگاه کابل دست داشته است!

«عبدالرحمن السحیمی» مخالف رژیم آل‌سعود در عربستان فاش کرد « محمد بن سلمان » ولیعهد عربستان در انفجار تروریستی هفته گذشته فرودگاه کابل دست داشته است و از گروه تروریستی داعش در افغانستان حمایت می‌کند.

او با انتشار یک ویدئو گفت: منابع من در دفاتر و وزارتخانه‌های بن سلمان اعلام کرده‌اند ولیعهد حامی این گروه تروریستی است و آمریکایی‌ها نیز از این حمایت مطلع هستند.

بن سلمان در انفجار تروریستی فرودگاه کابل دست داشته است!

السحیمی در ادامه افزود: بن سلمان از طریق این حمله قصد داشت به ۳ هدف برسد، اولین آن‌ها شرمنده کردن جو بایدن بود زیرا او از پذیرش محمد بن سلمان و برادرش خالد بن سلمان معاون او در وزارت دفاع امتناع کرد و بعد از قتل «جمال خاشقچی» عربستان مطرود شد.

او گفت: هدف دوم ولیعهد سعودی نشان دادن گروه طالبان به عنوان یک جنبش درمانده بود که به قول خودش نمی‌تواند امنیت شهروندان را تامین کند. هدف سوم بن سلمان نیز این بود که سعی می‌کند به جهان نشان دهد افغانستان تحت حکومت طالبان به کانون تروریسم تبدیل خواهد شد.

السحیمی اضافه کرد: بن سلمان توافقاتی را که عموهایش و پیش از آن‌ها جدش عبدالعزیز با آمریکا انجام داده بودند را با حرکت به سمت روسیه نقض کرد.

این معارض سعودی  ادامه داد: از مقامات سعودی هرکس از داعش حمایت می‌کند از سوی آمریکا محافظت می‌شود.

او افزود: تا زمانی که بایدن از کسانی که بر تخت پادشاهی سعودی نشسته‌اند حمایت می‌کند، می‌تواند تروریست‌ها را قبول کند یا نکند، ولی مردم عربستان هیچ ارتباطی با این مسئله ندارند.

السحیمی فاش کرد: یک منبع سعودی در وزارت دفاع که به ریاست محمد بن سلمان مشغول به کار است، اطلاعاتی درباره تحرکات عربستان سعودی در پاکستان پس از تسلط طالبان بر افغانستان به وزارت خارجه آمریکا ارائه کرده است.

این مخالف آل‎ سعود گفت: «هزال العتیبی»، رئیس دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد، با هماهنگی برخی از واحد‌های وابسته به آن و تحرکات نظامی عربستان در پاکستان را اداره می‌کند.

مخالف سعودی در پایان هم اعلام کرد اماراتی‌ها نیز از همه کار‌هایی که بن سلمان انجام می‌دهد خبر دارند چرا که جاسوسان آن ها به اتاق خواب او هم رسیده و تمام مکالمات وی را با اطرافیانش ضبط کرده‌اند.

در حمله انتحاری پنج‌شنبه گذشته عناصر داعش به نزدیکی فرودگاه کابل ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند. پس از این انفجار‌های انتحاری شبکه سی بی اس به نقل از وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد: شمار قربانیان انفجار‌های انتحاری کابل از ۱۱۰ تن به ۱۷۰ تن افزایش یافته که اکثریت قریب به اتفاق قربانیان افغان هستند.

در این حمله دست کم ۱۸ نظامی آمریکایی زخمی و ۱۳ تفنگدار دریایی این کشور هم کشته شدند. بر اساس گزارش منابع مطبوعاتی این مرگبارترین روز برای نیرو‌های آمریکایی در افغانستان در یک دهه گذشته بوده است.

یک مقام مسئول طالبان افغانستان نیز اعلام کرده بود دست کم ۲۸ عضو این جنبش در دو حمله خونباری که روز پنج شنبه خارج از فرودگاه کابل رخ داد، کشته شدند.