رویای پوتین به حقیقت پیوست

رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد، هنگامی که کودک بود به حرفه دریانوردی یا خلبانی و یا حتی در زمینه اطلاعات در خارج از کشور فکر می‌کرد و با رسیدن به سن جوانی این رویاهایش را محقق کرد.

ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد، مهمتر از همه اینها تمایل وی به خدمت کردن به وطن بود و در این زمینه رویای وی به حقیقت پیوست.

رویای پوتین به حقیقت پیوست

در جریان دیدار با دانش‌آموزان مرکز کودکان «اوکیان» در ولادیووستوک، یکی از دانش‌آموزان از پوتین‌ پرسید آرزویش چه بود و آیا این آرزوهایش به حقیقت پیوسته‌اند؟ پوتین پاسخ داد: من مانند بسیاری از کودکان می‌خواستم دریانورد و سپس خلبان شوم و پس از آن تمایل داشتم در زمینه اطلاعات فعالیت کنم و بعداً به آن دست یافتم‌ و به این شکل زندگی من متحول شد. گاهی اوقات از خودم می‌پرسم چگونه رویاهایم محقق شدند؛ در واقع تحقق آنها کاری دشوار بود. شما نمی‌توانید بیایید و بگویید: من می‌خواهم افسر سازمان اطلاعات شوم و فورا این خواسته شما تحقق یابد اما من این کار را کردم و این امر به حقیقت پیوست.

ولادیمیر پوتین تاکید کرد، این امر اصلا چیز مهمی نیست بلکه تمرکز در مدرسه، خانواده و محیط اطراف بر روی یک هدف آن هم خدمت به وطن مساله اصلی است.

رئیس جمهوری روسیه همچنین افزود: امروز من دقیقاً همین کار را می‌کنم و بر این باور هستم که توانستم به آنچه آرزویش را داشتم، برسم.