جت نظامی آمریکا سقوط کرد+فیلم

به گزارش شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز» این هواپیمای نظامی صبح یکشنبه به وقت محلی بر فراز منازل در منطقه «لیک ورث»  در تگزاس سقوط کرد  و طی آن دو منزل به شدت آسیب دیدند. گفته می‌شود که چند تن نیز در این سانحه مجروح شدند.

 به دنبال این سانحه، نیروهای پلیس و آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند. برخی منابع خبری گزارش دادند که این جت نظامی آموزشی بوده است.

این جت در سالروز تاسیس نیروی هوایی امریکا سقوط کرد. برخی شاهدان این سانحه از خروج اضطراری دو خلبان این پرواز با چتر نجات خبر دادند. هنوز جزئیات بیشتری از این سانحه گزارش نشده است.

چندی قبل نیز رسانه‌ها از سقوط یک فروند جنگنده آمریکا نزدیک پایگاه نیروی هوایی «لاس وگاس» ایالت نوادا و کشته شدن خلبان آن خبر دادند.

در  سانحه‌ای دیگر  در «آرکانزاس غربی» در آمریکا یک فروند هواپیمای سبک سقوط کرد و چهار کشته برجای گذاشت.  در این سانحه یک فروند هواپیمای «پایپر-۴۶» با چهار خدمه که از فرودگاه «ماسکوجی» در اوکلاهاما عازم شمال فلوریدا بود دچار مشکل شد.

به گزارش اداره هوانوردی آمریکا، این هواپیما در ۱۶۰ کیلومتری شمال غربی فلوریدا رادار خود را از دست داد و سقوط کرد. ساکنان محلی با سر و صدای ناشی از سقوط این هواپیما متوجه حادثه یاد شده شدند.

حجم ویدیو: 2.05M | مدت زمان ویدیو: 00:01:10