به گزارش افکارنیوز، جام جم آنلاين به نقل از خبرگزاري فرانسه نوشت: هنگامي كه مسئول دريافت مرسولات پستي در مقر حزب محافظه كار كانادا بسته را باز مي كرد بوي عفونتي به مشامش رسيد و قطره هاي خون را روي لبه دروني بسته مشاهده كرد.

وی از گشودن بسته منصرف شده و بلافاصله پلیس را مطلع کرد. یک گروه ویژه از ماموران به محل آمده و ابتدا بسته را از دستگاه اشعه ایکس عبور داده تا مطمئن شوند حاوی مواد منفجره نباشد.

پس از اینکه ماموران بسته را گشوده و پای بریده انسانی را مشاهده کردند آن را برای تشخیص به پزشک قانونی تحویل دادند. دادستانی نیز تحقیقاتی را آغاز کرد.

پلیس به نوبه خود دست به تحقیقاتی زده تا مبدا ارسال بسته مشخص شود و در این رابطه با کارکنان اداره پست، سردخانه گورستان اوتاوا و نیز بیمارستانها تماس گرفته است.

هنوز هیچ پیامی که مسئولیت ارسال این بسته را به عهده بگیرد، ‌منتشر نشده است. روابط عمومی حزب محافظه کار پاسخ هرگونه پرسشی در مورد این پای بریده را به پلیس ارجاع داد.

بر اساس گزارش رسانه های محلی یک بسته دیگر حاوی بقایای جسد انسان با فاصله زمانی اندکی در شهر اوتاوا کشف شده است. گفته شده که این حاوی یک دست انسان بوده است.

در عین حال پلیس شهر مونترال در ایالت کبک اعلام کرد صبح سه شنبه یک چمدان حاوی بدن یک انسان را پیدا کرده که جسد متعلق به یک مرد است اما هنوز مشخص نیست که میان این جسد و دست و پای بریده ای که در اوتاوا پیدا شده است، رابطه ای وجود داشته باشد.

پليس مونترال گفت كه جسد كالبد شكافي مي شود. مترجم : بهرام افتخاري.