حماس: پاسخ‌های مثبتی از طرف مصر در گفتگوهای اخیر دریافت کردیم

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد که جنبش متبوعش پاسخ‌های مثبتی از طرف مصر در جریان سفر اخیر هیئت حماس دریافت کرده و مردم غزه طی روز‌های آینده شاهد نتایج این سفر خواهند بود.

حسام بدران امروز چهارشنبه در گفتگو با رادیو «صوت القدس» تصریح کرد: هیئت حماس در دیدار با مقامات مصری مسائلی همچون محاصره غزه و بازسازی این باریکه را بررسی کرده است.

بدران اظهار داشت: مسئله قدس، مسجد الاقصی و ادامه حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی از دیگر محور‌های گفتگو‌های رهبران حماس با مسئولان مصری بوده است.

وی عنوان کرد: ادامه تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه قدس و مسجد الاقصی کل منطقه را به سمت تنش و درگیری پیش خواهد برد، چرا که مسجد الاقصی خط قرمز است همانگونه که مقاومت در نبرد شمشیر قدس نیز این را مورد تاکید قرار داد.

بدران افزود: به طور مفصل در مورد مسئله اسرای فلسطینی و رنج و محنت‌های آنان در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویژه مجازات‌های اعمال شده علیه آنان پس از فرار ۶ اسیر از زندان جلبوع گفتگو شد.

حماس: مردم غزه به زودی نتایج سفر اخیر به قاهره را خواهند دید

به گفته بدران، در این دیدار‌ها در مورد اهمیت وحدت و آشتی ملی فلسطین نیز گفتگو شده و حماس بر اصرار خود برای تحقق نهایی آن تاکید کرده است.

این عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که قرارداد وفاداری با آزادگان نقطه تحولی در تاریخ مبارزه با رژیم اشغالگر بود و آثار و پیامد‌های آن تا به امروز نیز ادامه دارد.