واکنش ترامپ به گفت‌وگوی پوتین و بایدن

دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در واکنش به برگزاری کنفرانس ویدئویی بین جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که به نظر او این کنفرانس در زمانی برنامه‌ریزی شده که واشنگتن وضعیت مناسبی ندارد.

ترامپ گفت: « اکنون می‌بینم که بایدن با پوتین صحبت می‌کند و این مسابقه برای کشور ما عادلانه نیست.»

رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه به انتقاد از کسانی پرداخت که می‌گویند چقدر او در زمان ریاست جمهوری‌اش در مقابل روسیه مواضع خوبی داشته  و اعلام کرد: «من تحریم‌های سختی را علیه روسیه اعمال کردم. من با پوتین کنار آمدم، اما با او سرسخت بودم. سخت‌تر از هر زمان دیگری.»

پیشتر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، با حضور در تجمع حامیان خود در جورجیا اعلام کرده بود که اتهاماتی مبنی بر اینکه او با روسیه در  ارتباط بوده بی اساس و فریب است.

ترامپ در سخنرانی خود گفته بود که نتایج تحقیقات جان دورهام،  مشاور ویژه پرونده تحقیق درباره روابط ترامپ و روسیه به طور رسمی تأیید کرده که اتهام علیه او درباره  روابط مخفیانه با روسیه یک فریب بوده است.

او تاکید کرده بود که تحقیقات درباره داستان روسیه نشان داد که این  یک فریب و کلاهبرداری است که کاملا به وسیله ذهن منحرف و مریض هیلاری کلینتون و دموکرات‌ها ابداع شده است.

واکنش ترامپ به گفت‌وگوی پوتین و بایدن

رئیس جمهور سابق آمریکا روز گذشته نیز در مصاحبه با فاکس نیوز، در اظهاراتی با انتقاد از رویکرد جو بایدن گفت بایدن بدترین رئیس جمهور تاریخ خواهد شد.

ترامپ با اشاره به اینکه این کشور پتانسیل عظیمی دارد که از آن دست نخواهد کشید، اعلام کرد  که ممکن است به نقطه‌ای برسند که کشور نتواند از آنجا برگردد، اما هرگز اجازه دسترسی به آن نقطه را نمی‌دهند چرا که پس از رسیدن بایدن به کاخ سفید، نفوذ آمریکا در به پایین‌ترین سطح تاریخی خود سقوط کرده است.