حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد + عکس‌وفیلم

رسانه‌های عراقی بامداد یکشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجار در پایتخت این کشور خبر دادند.

کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» نوشت که این صدای انفجار در « منطقه سبز » بغداد شنیده شده است.

به نوشته این رسانه عراقی، آژیرهای هشدار در داخل منطقه سبز به‌صدا درآمده و سامانه پدافند هوایی سفارت آمریکا در بغداد نیز فعال شده است.

صابرین‌نیوز دقایقی بعد گزارش داد: «دو فروند راکت در نزدیکی پایگاه سوم توحید [داخل سفارت آمریکا در منطقه سبز] سقوط کرده است».

این رسانه عراقی سپس نوشت سطح هشدار و آماده‌باش در سفارت آمریکا به بالاترین سطح رسیده و تمام ورودی‌ها به منطقه سبز مسدود شده است.

دقایقی بعد، خبرگزاری «اسپوتنیک» نیز به نقل از یک منبع امنیتی عراقی در بغداد نوشت: «سفارت آمریکا در منطقه سبز در مرکز بغداد با راکت هدف قرار گرفته شد. حداقل دو موشک در مجاورت سفارت آمریکا اصابت کرد و تا کنون اطلاعاتی از تلفات در دست نیست».

صابرین‌نیوز سپس با بیان اینکه گزارش‌های اولیه، منطقه خیابان فلسطین در بغداد را محل شلیک راکت‌ها اعلام کرده‌اند، افزود: «یکی از راکت‌ها در داخل حیاط سفارت آمریکا فرود آمد و راکت دوم بر اثر شلیک سامانه پدافند هوایی ساقط شد و به بیرون سفارت سقوط کرد».

این رسانه سپس به نقل از نهاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق در تایید اخبار خود، نوشت: «منطقه سبز بغداد با دو راکت کاتیوشا هدف قرار گرفت».

حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد

حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد

حجم ویدیو: 2.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23