ترامپ برای ملت آمریکا خطرناک است

نخستین رمان هیلاری کلینتون با عنوان "دولت وحشت" که در اوایل اکتبر سال جاری منتشر شد این روز‌ها بسیار خبرساز شده است.

سخنگوی ترامپ در واکنش به انتشار این کتاب گفت: به نظر می‌رسد کلینتون بعد از این سال‌ها متوجه شده که تنها داشته وی برای عرضه شکست سنگینش در مقابل دونالد ترامپ یک کتاب بوده است.

کلینتون در این رمان خود رییس جمهور سابق آمریکا را فردی کم هوش و ترسو توصیف می‌کند که پس از شکست در انتخابات، واشنگتن را به مقصد فلوریدا ترک کرد.

کلینتون در این کتاب هشدار داده که ترامپ خطری بزرگ برای دموکراسی آمریکاست و می‌تواند برای آینده سیاسی این کشور خطرناک باشد. هیلاری کلینتون همچنین در ماه‌های اخیر دونالد ترامپ را به دست داشتن در حادثه ۶ ژانویه و حمله به ساختمان کنگره متهم کرده و او را خطری بالقوه برای آمریکا دانسته است.

منابع خبری می‌گویند این سخنان کلینتون می‌تواند بهانه‌ای برای زمینه سازی برای ورود به عرصه رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۴ باشد. کلینتون همچنین در مصاحبه اخیر خود با سی ان ان گفت ترامپ علی رغم پیروزی در انتخابات ۲۰۱۶ در میان مردم آمریکا محبوبیت خیلی کمی داشت و در آن سال‌ها به دموکراسی این کشور لطمه‌های زیادی وارد کرد.

ترامپ برای ملت آمریکا خطرناک است

کلینتون می‌گوید رمان اخیرش براساس اتفاقات و وقایع ۴ سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ نوشته شده است. وی تاکید کرد: رمان من براساس واقعیت‌ها نوشته شده؛ ترامپ بار‌ها به دموکراسی در آمریکا حمله کرد و به آن آسیب زد؛ وی طراح اصلی حمله به ساختمان کنگره است و برای انحراف اذهان از این حمله تاریخی ادعا‌های دروغین خود در مورد تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ را مدام تکرار می‌کند.