تلاش صهیونیست‌ها برای رفع نگرانی از توان نظامی مقاومت

 ارتش رژیم صهیونیستی با توجه به توهم جنگ احتمالی، حملات سایبری و حمله موشکی حزب‌الله و خیزش فلسطینیان در داخل سرزمین‌های اشغالی، اعلام کرد که سه‌شنبه در امتداد نوار مرزی باریکه غزه مانور نظامی برگزار خواهد کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که هدف از برگزاری این رزمایش، آمادگی جهت هرگونه سناریو و رخداد ناگهانی است.

آفیخای ادرعی تأکید کرد که هدف از برگزاری این رزمایش را آمادگی جبهه داخلی برای هرگونه حمله داخلی و خارجی است.

وی گفت که این رزمایش راس ساعت ۱۸:۰۵ روز سه شنبه برگزار خواهد کرد و طی آن قرار است آژیر خطر به صدا دربیاید و صهیونیست‌ها در منطقه «گان یافنه» در شرق اسدود راهی پناهگاه‌ها شوند.

پیروزی‌های چند سال گذشته «جنبش حزب الله» در جبهه های مختلف به ویژه علیه رژیم صهیونیستی و تقویت قدرت نظامی و موشکی این جنبش، در کنار تقویت قدرت موشکی مقاومت فلسطین، به کابوسی برای سران این رژیم تبدیل شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در راستای ترس از قدرت حزب الله و مقاومت اسلامی طی ماه‌های اخیر رزمایش های گوناگونی را انجام داده و جنگ روانی رسانه‌ای کاملی را در این زمینه به راه انداخته است. این جنگ رسانه‌ای در عین آنکه تلاش می‌کند افکار عمومی را در فلسطین اشغالی هدایت کند، اما اعترافات و اذعان‌هایی را نیز در خود دارد. مهمترین مسئله‌ای که این روزها از زبان رسانه‌های رژیم صهیونیستی به آن اذعان شده، توانمندی‌های حزب‌الله لبنان در صورت وقوع یک درگیری با رژیم صهیونیستی و هراس‌هایی است که این رژیم از حزب الله دارد.

تلاش صهیونیست‌ها برای رفع نگرانی از توان نظامی مقاومت

از طرفی مانور ارتش اسرائیل امروز در حالی برگزار خواهد شد که فلسطین اشغالی طی روزهای اخیر شاهد چندین عملیات استشهادی فلسطینیان بوده است که تازه ترین مورد آن، حمله یک جوان فلسطینی به یکی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی در داخل زندان «نفحه» بود.

دفتر اطلاع رسانی امور اسرای فلسطین اعلام کرد که یکی از اسرای فلسطینی دیروز (دوشنبه) برای گرفتن انتقام حملات وحشیانه اخیر به بانوان اسیر فلسطینی در زندان دامون، به یک افسر اسرائیلی در زندان اسرائیلی «نفحه» حمله کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسیر «یوسف طلعت المبحوح» ساکن جبالیا در شمال نوار غزه و از اسرای جنبش حماس با یک وسیله تیز و برنده به افسر اسرائیلی در زندان نفحه حمله کرده و او را از ناحیه صورت زخمی کرده است.