اومیکرون باعث آشفتگی اوضاع فرودگاه‌های آمریکا شد

در تازه‌ترین پیامدی که بیماری کرونا در آمریکا ایجاد کرد، شماری از کارکنان فرودگاهی در آمریکا که تست کرونای آن‌ها مثبت شده است، مجبور به قرنطینه کردن خود شدند و همین امر باعث کمبود نیروی انسانی برای اداره امور فرودگاه‌های این کشور شد.

کسانی که بعد از تعطیلات سال نوی میلادی به دنبال بازگشت به خانه‌های خود هستند اکنون با مراجعه به فرودگاه‌های مناطق مختلف در آمریکا، با آشفتگی و برنامه‌های لغو شده پروازی روبرو می‌شوند.

۱۹۳۲ پرواز در سراسر آمریکا به دلیل همین آشفتگی‌های ناشی از کمبود نیروی انسانی لغو شده اند که در این میان از فرودگاه‌های ایالت نیویورک، در فرودگاه نیوآرک صد و بیست و سه پرواز، فرودگاه جان اف کندی نود و پنج پرواز و در فرودگاه لاگوردیا هفتاد پرواز لغو شده اند.

اومیکرون باعث آشفتگی اوضاع فرودگاه‌های آمریکا شد

در خبری دیگر؛ دکتر آنتونی فائوچی، مشاور ارشد پزشکی کاخ سفید، افزایش موارد ابتلا به کرونا در آمریکا را بی سابقه دانست. همچنین موارد بستری مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌ها نیز با افزایش زیادی روبرو بوده است.

با این حال؛ فائوچی خاطرنشان کرد بیشتر بستری شدگان افرادی بوده اند که واکسن کرونا دریافت نکرده بودند. وی افزود احتمال وخامت حال افرادی که واکسن دریافت نکرده اند، در صورت ابتلا به سویه امیکرون وجود دارد.