بررسی مکالمات تلفنی پسر ترامپ درباره حادثه حمله به ساختمان کنگره

 به نظر می‌رسد کمیته تحقیقات کنگره این بار عزم خود را برای یافتن حقایق بیشتر در مورد حادثه حمله به ساختمان کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۰ جزم کرده است.

به گفته سی ان ان، کمیته تحقیقات کنگره روز گذشته با دسترسی به شماره تلفن اریک ترامپ و کیمبرلی گیلفویل، همسر وی قصد دارند مکالمات این دو نفر در روز‌های منتهی به حمله به ساختمان کنگره را بررسی کنند.

قرار است در روز‌های آینده تمامی سوابق تلفنی پسر دونالد ترامپ و همسرش از جمله تمامی مکالمات و پیام‌های متنی بررسی شود و در صورت به دست آمدن مدارک کافی احتمال دادگاهی شدن رییس جمهور سابق آمریکا قوت خواهد گرفت.

بسیاری می‌گویند اطلاعات به دست آمده از مکالمات تلفنی اریک ترامپ و همسرش می‌تواند در تعیین تکلیف مقصران حادثه ۶ ژانویه حیاتی باشد. اریک ترامپ و کیلفویل نقش کلیدی در کارزاهای انتخاباتی و ادعاهای دونالد ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات داشتند.

بررسی مکالمات تلفنی پسر ترامپ درباره حادثه حمله به ساختمان کنگره

بررسی سوابق مکالمات تلفنی این افراد می‌تواند کمیته را به اطلاعات جدیدی درباره سایر اطرافیان دونالد ترامپ از جمله مارک میدوز، رییس سابق کارکنان کاخ سفید و همچنین برخی کمک‌ کنندگان مالی و سازمان دهندگان اعتراضات انتخاباتی برساند.