به گزارش افکارنیوز به نقل از العالم، " يحيي الحديد " اظهار داشت: آمريكا همچنان به مسلح كردن رژيم آل خليفه و ارسال تجهيزات براي سركوب مردم بحرين ادامه مي دهد.

وی افزود: در این میان رژیم آل خلیفه با موساد نیز در ارتباط است، و این ارتباط پس از درخواست سفیر بحرین از رژیم صهیونیستی برای کمک به رژیم آل خلیفه برای مقابله با مردم بحرین افزایش یافته است.

الحدید گفت: سازمان امنیتی رژیم آل خلیفه با جاسوسی از فعالان حتی در داخل خانه هایشان اقدام به هتک حرمت آنان می کند؛ و برای هتک حرمت این افراد از زندگی خصوصی آن ها فیلم تهیه کرده و بر روی اینترنت پخش می کنند.

الحدید خاطرنشان کرد: مردم بحرین امروز برای مطالبه برقراری دموکراسی در کشور به خیابان ها آمدند تا اعتراض خود را به سکوت جامعه جهانی در قبال جنایت های رژیم آل خلیفه ضد مردم این کشور اعلام کنند.

الحدید تأکید کرد: کمیته حقوق بشر در جلسه ای در ژنو، با تایید نقض حقوق بشر در بحرین، از رژیم آل خلیفه خواست در سیاست کشتار و سرکوب و نقض سازمان دهی شده حقوق بشر به ویژه حقوق زنان و کودکان بازنگری کند. اما با این همه شورای امنیت که مکرر برای بررسی اوضاع در سوریه تشکیل جلسه می دهد، تاکنون حتی یک جلسه هم برای بررسی اوضاع بحرین نداشته است.

این فعال سیاسی بحرینی با تاکید بر این که مردم بحرین تصمیم خود را گرفته اند و دیگر حاضر نیستند حکومت استبداد آل خلیفه را بپذیرند خاطر نشان کرد، مردم حتی یک گام هم عقب نخواهند رفت.

الحدید ادامه داد: رژیم آل خلیفه برای ساکت کردن فعالان به یکی از مراکز حقوقی حمله کرده است تا آنان را که شاهد جنایت های این رژیم بوده اند، ساکت کند.

الحديد به بازداشت " نبيل رجب " رييس مركز حقوق بشر بحرين اشاره كرد و گفت : بازداشت او با اتهامي جعلي و بي اساس صورت گرفت و تنها جرم او ابراز عقيده است.