دوربین‌های مداربسته رژیم صهیونیستی هک شد

«عصای موسی»، بامداد امروز (جمعه)، با انتشار تصاویری در کانال تلگرامی خود خبر داد که دوربین‌های مداربسته خیابان‌های فلسطین اشغالی را هک کرده است.

این گروه هکری که پیشتر نیز در حملات سایبری خود به نهادهای رژیم صهیونیستی موفق عمل کرده بود، در پیامی به دو زبان عبری‌ و انگلیسی تحت عنوان «ما با چشمان شما می‌بینیم»، نوشت: «ما سال‌ها، در هر لحظه و در هر قدم شما را زیر نظر داشتیم. این تنها بخشی از نظارت ما بر فعالیت های شما از طریق دسترسی به دوربین‌های مدار بسته داخلی است. گفته بودیم در حالی که تصورش را هم نمی‌کنید، شما را هدف قرار خواهیم داد».

 گروه هکری عصای موسی پیشتر نیز فایل‌هایی را شامل اطلاعات جزئی از صدها نظامی عضو ارتش رژیم اشغالگر قدس و تصاویر شخصی از «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم را در محیط «دارک نت» و «تلگرام» منتشر کرده بود. این اولین بار نبود که بنی گانتز هدف حمله سایبری قرار می‌گرفت. سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) نیز در ماه‌های اخیر اعلام کرده بود که نظافتچی خانه بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را در اختیار یک گروه هکری قرار داده است.

روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» در ارتباط با جاسوس مذکور گزارش داده بود که او از وسایل خانه گانتز، از جمله رایانه او عکس گرفته و به منظور اثبات جدی بودنش تصاویر را برای نماینده گروه هکری «سایه سیاه» فرستاده است؛ گروهی که رسانه‌های عبری‌زبان مدعی شدند وابسته به ایران است.در بخشی از گزارش مذکور همچنین اشاره شده بود که این فرد  امکان نصب بدافزاری را که اجازه دسترسی به رایانه گانتز را بدهد مطرح کرده بوده است.

این اولین بار نبود که رسانه‌‌های صهیونیستی ادعای هدف قرار گرفتن گانتز را مطرح می‌کردند و انگشت اتهام را به سمت ایران می‌گیرفتند.  شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در مارس سال ۲۰۱۹ خبر داده بود که «نداف آرگامان» رئیس شین‌بت جلسه‌ای محرمانه با گانتز داشته و در این جلسه به او گفته که تلفن همراه وی به دست افراد مرتبط با ایران هک شده است.

در آن زمان، گانتز با ادعای اینکه هیچ اطلاعات امنیتی در تلفن همراه وی وجود نداشته و هکرها نمی‌توانند از آن برای اخاذی از وی استفاده کنند، «یوسی کوهن» رئیس وقت سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را به همکاری با نتانیاهو و تلاش برای تخریب چهره خود متهم کرد.

در ماه‌های گذشته نیز نهادها و شرکت‌های رژیم صهیونیستی به طور مکرر هدف حملات سایبری قرار گرفتند. روز هشتم آبان روزنامه «جروزالم‌پست» گزارش کرد که گروه هکری موسوم به سایه سیاه سرورهای شرکت اینترنتی رژیم صهیونیستی «سایبرسرو» (Cyberserve) را مورد حمله هکری قرار داده و آن را از دسترس خارج کرده و تهدید به افشای اطلاعات آن کرده است.