به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، سایت خبری یاهو این خبر را با عنوان "سیاست سیلی" منتشر کرده و در توضیح آن می نویسد : سیلی به کسی آسیب جدی نمی زند اما می تواند موجب جراحت شود.

" ایلیاس کاسیدیاریس " آخرین فردی است که به دلیل زدن سیلی معروف شده است. این فرد که عضو حزب " گریک گالدن داون " یونان است شب گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی پس از آنکه از سوی یکی از میهمانان برنامه به نئونازی های تندرو تشبیه شد به سوی وی حمله ور شد و این میهمان را که یک زن بود به باد کتک گرفت.

کاسیدیاریس برای تنبیه این زن سه سیلی به صورت او نواخت ومجری برنامه به زحمت توانست وی را آرام کند. پخش این تصاویر از تلویزیون یونان واکنش های مختلفی را در بر داشت.

به نوشته این سایت خبری، تصاویر سیلی خوردن این زن به سرعت در رسانه های خبری پخش شد و تبدیل به یکی از پربازدیدترین تصاویر در اغلب کشورها بویژه آمریکا شد.

یاهو نیوز در این خبر خود علاوه بر این صحنه، پربازدیدترین تصاویر مربوط به سیلی خوردن سیاستمداران جهان را به نمایش گذاشته که یکی از آنها مربوط به سیلی خودرن شهردار میلواکی " تام بارت " از یک زن است.

بر همین اساس پربازدیدترین تصویر بعدی نیز مربوط به سیلی زدن بازیگر معروف آمریکاییی " ویل اسمیت " به صورت خبرنگاران در فرودگاه مسکو است.

ویل اسمیت پاسخ بوسه یک خبرنگار مرد را با یک ضربه سیلی می دهد زیرا در فرهنگ برخی از مردم آمریکا بوسیدن یک مرد از سوی مردی دیگر که آشنایی قبلی با هم ندارند بی معناست.