بیانیه جهاد اسلامی در پی سفر «بنی گانتز» به بحرین

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن استقبال بحرین از « بنی گانتز » وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، بر مخالفت با تمامی اشکال عادی‌سازی روابط و ائتلاف با دشمن صهیونیستی تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است که سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و ائتلاف با دشمن، تاریخ کشورهای سازشکار را خدشه‌دار کرده و اهانتی بزرگ برای این کشورهاست و نام سازشکاران با دشمن در لیست ننگ و عار به ثبت خواهد رسید.

بنابر گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، جهاد اسلامی همچنین استقبال از گانتز و دیگر سران دشمن صهیونیستی پس از انتشار گزارش سازمان عفو بین‌الملل در خصوص آپارتاید اسرائیل را تلاشی از جانب رژیم اشغالگر برای نجات این رژیم و بهبود چهره آن دانست و همه ملت‌ها را به مقابله با تمامی اشکال عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی و توجه به خطرات این قبیل سفرهای مقامات اسرائیلی دعوت کرد.  

بیانیه جهاد اسلامی در پی سفر «بنی گانتز» به بحرین

بنی گانتز روز چهارشنبه در سفری ناگهانی وارد منامه شد و این نخستین سفر یک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به یک کشور عربی حاشیه خلیج فارس است. رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که گانتز در این سفر دو روزه نخستین یادداشت تفاهم امنیتی با بحرین را امضا خواهد کرد.