نگرانی گانتس از قدرت موشک‌های ایران و حزب الله

بنی گانتس ، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یک پیام توییتری ضمن اشاره به آنچه ادامه کمک‌های بشردوستانه به مردم لبنان است، به طور ضمنی بر قدرت موشک‌های ایران و حزب الله لبنان اذعان کرد.

 

گانتس در این پیام توییتری نوشت: به ارائه کمک‌های بشردوستانه به شهروندان لبنانی ادامه خواهیم داد و قاطعانه در مقابل طرح ایران برای افزایش دقت موشک‌ها در قلب لبنان خواهیم ایستاد.

هراس تل آویو از موشک‌ها و تجهیزات نظامی ایران و حزب الله لبنان مسئله جدیدی نیست. وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دیروز یکشنبه اعلام کرد وزیر جنگ این رژیم، دستور پیگرد علیه سه شرکت لبنانی را با این بهانه که تجهیزات مورد استفاده در پروژه موشکی حزب الله را در اختیار این گروه لبنانی قرار می‌دهند، صادر کرده است.

نگرانی گانتس از قدرت موشک‌های ایران و حزب الله

پیش از این نیز روزنامه جرازلم پست ضمن اذعان به قدرت موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی، خطرناک‌ترین دشمن اسرائیل را زرادخانه‌های حزب الله لبنان عنوان کرد که متشکل از ۱۵۰ هزار موشک و راکت با برد ۶۰۰ کیلومتر است و قادر هستند هر منطقه از سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دهند. رسانه‌های صهیونیستی همچنین نگرانی مقامات این رژیم از قدرت پهپادی فزاینده ایران خبر داده بودند.