به گزارش افکارنیوز به نقل از همراهان نیوز، میخائیل بن آری عضو راستگرای افراطی پارلمان رژیم صهیونیستی ضمن درخواست از حکومت این رژیم برای تعطیلی صنایع نظامی این رژیم با اذعان اینکه تل آویو در تمامی حوادث مربوط به ترویج کشت و کشتار در سراسر جهان دست دارد گفت که این اقدامات در جهت تحقق منافع ملی اسراییل صورت می گیرد.این اظهارات بن آری بصورت نوار ویدیوئی بر روی پایگاه اجتماعی یوتیوب نیز به زبان انگلیسی قرار گرفته است.

معاریو با گزارش اینکه اقتصاد رژیم صهیونیستی تا حد زیادی به صادرات و فروش سلاح های کشتار جمعی و تبادل مهارت های نظامی با گروه های شورشی آفریقا و دیگر مناطق درگیر جهان وابسته است، چنین اظهاراتی از سوی بت آری را یک اقدام " شوک آور " دانست.

بن آری در اظهارات خود گفته است: مساله دردناک برای تل آویو این است که به زرادخانه تسلیحاتی تبدیل شده است.

وی افزود: اگر من نخست وزیر دولت بودم، از صادرات سلاح از " اسرائیل " جلوگیری می کردم و حتی اجازه صادرات یک پوکه فشنگ را هم درجهت اهداف جنگ افروزانه و چه در راستای اهداف صلح طلبانه نمی دادم.

این عضو کنیست رژیم صهیونیستی در ادامه تصریح کرد: صنایع نظامی اسراییل و صادرات سلاح عامل اصلی کشت و کشتار و جنگ ها در سراسر جهان هستند و چه بسا، مواردی که ما در راستای اهداف صلح طلبانه اقدام به صادرات سلاح کرده ایم، اما این اقدام منجر به جنایت و کشتار شده است و حوادثآفریقا از جمله آنهاست. واقعیت این است که ما به خاطر پول افراد زیادی را به کشتن داده ایم و این مساله از نظر هیچ دولتی قابل قبول نیست.

بن آری در همین نوار ویدیوئی سران و مقامات رژیم صهیونیستی را به دو رویی متهم کرد و گفت: آنها در عین حالی که از صلح و سازش دم می زنند، سعی در توسعه صنایع نظامی را دارند.