دیدار محرمانه مقام تشکیلات خودگردان با رئیس دفتر وزیر جنگ اسرائیل

منابع صهیونیستی از نشست محرمانه «حسین الشیخ» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح و رئیس اداره امور نظامی تشکیلات خودگردان فلسطین با «معیان یسرائیلی» رئیس دفتر « بنی گانتز » وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و «غسان علیان» هماهنگ‌کننده امور کابینه این رژیم در اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که این مسئولان صهیونیست در دیدار با الشیخ که مسئول هماهنگی تشکیلات خودگردان با تل‌آویو است، سعی کردند به توافقات اولیه درباره بسته تسهیلات به این تشکیلات در سایه بحران اقتصادی فلسطینیان در کرانه باختری، دست یابند. این تسهیلات احتمالا پیش از ماه مبارک رمضان به تصویب برسد.

به نوشته روزنامه لبنانی «الأخبار» انتشار خبر دیدار الشیخ با مسئولان صهیونیست در حالی است که پیشتر رسانه‌های رژیم صهیونیستی سندی از سخنان هشدار آمیز فرمانده یگان نظامی کرانه باختری وابسته به ارتش این رژیم را منتشر کردند که طی آن وی به افسران خود درباره وخیم‌تر شدن اوضاع امنیتی کرانه باختری در ماه رمضان هشدار داده است.

دیدار محرمانه مقام تشکیلات خودگردان با رئیس دفتر وزیر جنگ اسرائیل

وی گفته بود که «مواد محترقه در همه نقاط وجود دارد و تنها چیزی که نیست چوب کبریت است که آتش را روشن کند و چه بسا واکنش فلسطینیان به ترور مبارزان فلسطینی در کرانه باختری، همان چوب کبریت باشد».