«الکاظمی» باید پاسخگوی حضور صهیونیست‌ها در اقلیم کردستان باشد

«احمد الموسوی» عضو فراکسیون الصادقون در پارلمان عراق به عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه مراکز سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در شهر « اربیل » اقلیم کردستان واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، نماینده پارلمان عراق در این خصوص گفت: مصطفی الکاظمی باید پاسخگوی حضور سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل باشد. پارلمان عراق موظف است از الکاظمی و مقامات اقلیم کردستان در مورد حضور موساد توضیح بخواهد.

این مقام عراقی افزود: بیشتر کسانی که برای حاکمیت عراق اشک تمساح می‌ریزند، نگران این بودند که حضور رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان افشا نشود. درخصوص حضور رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان هیچ کس تردیدی ندارد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از ترس به چالش کشیده شدن اقلیم کردستان، نمی‌تواند به بمباران مقر خود اعتراف کند. حضور صهیونیست‌ها در اقلیم کردستان تحت پوشش شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران است.

«الکاظمی» باید پاسخگوی حضور صهیونیست‌ها در اقلیم کردستان باشد

این مقام عراقی در ادامه اظهاراتش افزود: رژیم صهیونیستی رسماً از جدایی کردستان از عراق حمایت کرد. روابط تل آویو و اقلیم قدیمی است و به قبل از سال ۲۰۰۳ باز می‌گردد. بمباران ایران باعث سردرگمی الکاظمی و دولت اقلیم کردستان شد.