عادی‌سازی، عنوان اصلی جنگ انتخاباتی آمریکا در لبنان است

«محمد رعد» رئیس فراکسیون پارلمانی «الوفاء للمقاومه» (وفاداری به مقاومت) –وابسته به حزب الله - تأکید کرد که همه نهادهای آمریکایی در لبنان ، به خاطر تلاش برای نابودی نهادهای حزب الله، خودشان نابود شدند.

شبکه خبری المنار به نقل از رعد گزارش داد، تمامی نهادهایی که گروههای وابسته به آمریکا در لبنان، به دنبال ساختن آن بودند نیز نابود شدند. به همین دلیل، آمریکا می‌داند که مزدورانش دیگر قادر به تحمل نیستند و فریادشان به هوا برخاسته است.

وی با بیان اینکه نهادهای حزب الله در لبنان با قوت به کار خود ادامه می‌دهند، تصریح کرد، آمریکا قصد دارد از طریق معیشت مردم لبنان، اعمال فشار کند، ولی مزدورانش، بیشتر به کمکهای این کشور نیاز دارد.

این مسئول حزب الله با بیان اینکه این جنبش از نظر شرعی، اخلاقی و انسانی، به طرفداران خود پایبند است، خاطر نشان کرد، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ، طرحی است که آمریکا به سود این رژیم، در پی آن است.

عادی‌سازی، عنوان اصلی جنگ انتخاباتی آمریکا در لبنان است

رعد تأکید کرد، آمریکا از همه کشورهای عربی می‌خواهد که این رژیم را به رسمیت بشناسد و با آن مصالحه کند تا اینکه «اسرائیل به یک رژیم مشروع بدل شود؛ هر چند که با قدرت، فلسطین را اشغال کرده است».

وی در پایان گفت که آمریکا از حزب الله می‌خواهد که با رژیم صهیونیستی تعامل کند؛ به گونه‌ای که «هیچ اتفاقی رخ نداده است. تا اینکه مسلمانان،؛ تاریخ و مقدسات فلسطین را فراموش کنند. این عنوان اصلی جنگ انتخاباتی موجود است».

در همین ارتباط، «علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله اخیرا گفت که مقابله با پروژه «سرنگونی مقاومت» در انتخابات پارلمانی، با مشارکت حداکثری در انتخابات صورت خواهد گرفت.

دعموش تأکید کرد: «برخی هستند که با دستور سفارت آمریکا، فقط با شعار سرنگونی مقاومت، وارد انتخابات پارلمانی می‌شوند، ولی ما در حزب الله، با شعار "می‌مانیم، حمایت می‌کنیم و می‌سازیم"، در انتخابات شرکت می‌کنیم».

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه حامیان مقاومت این بار در انتخابات، پروژه خبیثانه آمریکا را ناکام خواهند گذاشت، خاطر نشان کرد، پروژه آمریکا، هویت لبنانِ مقاوم را هدف قرار می‌ند.

وی در پایان تأکید کرد، مردم در این انتخابات، دو راه بیشتر ندارند: یا از لبنان و تشکیل حکومت و نجات این کشور حمایت کنند که این مسئله، گزینه مقاومت است، یا اینکه لبنان را تحت قیمومیت آمریکا رها کنند تا عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تحمیل کند و آن را به سمت فتنه داخلی سوق دهد. این مسئله، گزینه آمریکا در لبنان است.