اذعان وزیر امنیت داخلی اسرائیل به شکست در جنین

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام این رژیم برای یک عملیات نظامی گسترده در اردوگاه جنین به آمادگی نیاز دارد ولی روز گذشته در این اردوگاه شکست خورد.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبری دنیا الوطن، «عومر بارلیف» در مصاحبه ای با رادیو ارتش گفت :«ما هنوز به این نقطه ( آمادگی ) نرسیده‌ایم اما به آن نزدیک می‌شویم و چنین رویدادی دارای عواقب و پیامدهای دراز مدتی است بنابراین ابتدا باید از تمامی تحرکات و گزینه های موجود استفاده کنیم».

او در ادامه اظهارات خود گفت: ورود سه تیپ از ارتش به اردوگاه جنین احتمالا واکنش‌هایی را از غزه به دنبال خواهد داشت و این یکی از گزینه هایی است که باید آن را مدنظر قرار داد.

اذعان وزیر امنیت داخلی اسرائیل به شکست در جنین

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد روز گذشته با هدف ارزیابی مشخصات منزل شهید رعد حازم مجری عملیات تل آویو و برای مقدمه سازی تخریب آن به ارودگاه جنین حمله کرد. حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین با مقاومت مبارزان فلسطینی روبرو شد که به شهادت یک جوان فلسطینی منجر شد. درپی شهادت این جوان فلسطینی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد این جوان از مبارزان گردان جنین بود.

ساعتی پیش نیز شائول موفاز، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در  مصاحبه با کانال سیزده تلویزیون رژیم صهیونیستی، از مخدوش شدن بازدارندگی این رژیم در اردوگاه جنین ابراز ناامیدی کرد. 

در همین راستا داوود شهاب، مسئول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین تایید کرد  اشغالگران برای اصلاح وجهه شکست خورده شان در جنین تلاش کردند، اما بار دیگر در برابر ایستادگی مقاومت شکست خوردند. خبرنگارانی که صبح روز گذشته ارتش دشمن را در یورش به جنین همراهی می‌کردند درباره درگیری‌های شدید مسلحانه سخن گفتند. اهالی جنین حتی با سنگ در برابر نظامیان اشغالگر ایستادگی کردند. مبارزان گروه‌های مقاومت هم سربازان اشغالگر را هدف قرار دادند.