عقب‌نشینی صهیونیستها از مسجدالاقصی

نظامیان صهیونیست چندین ساعت پس از یورش به مسجد الاقصی و سرکوب نمازگزاران فلسطینی، مجبور به عقب‌نشینی از این مسجد مبارک شدند.

 

بر اساس این گزارش، اشغالگران صهیونیست با وجود حملات وحشیانه علیه فلسطینیان، نتوانستند اعتکاف کنندگان در مسجد الاقصی به ویژه مصلای قبلی را بیرون کنند. از سوی دیگر، مراکز حقوقی فلسطینی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۱۴۰ فلسطینی را در اراضی اشغالی بازداشت کرده است.

خبر دیگر اینکه منابع عبری زبان اعلام کردند که از صبح امروز ۷۲۸ شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند. با این حال، مقاومت فلسطینیان موجب شد تا صهیونیست‌ها از مسجدالاقصی عقب نشینی کنند.

پیش از این، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی گفت: در برابر تروریسمِ صهیونیستی کوتاه نمی‌آییم و به دفاع از مسجدالاقصی ادامه می‌دهیم. نبرد با دشمن صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت و فارغ از اینکه چقدر طول بکشد، آن را به نفع خود پایان خواهیم بُرد.

عقب‌نشینی صهیونیستها از مسجدالاقصی

اسماعیل هنیه در ادامه عنوان کرد: از آنجایی که ملت ما از خود و سرزمین خود دفاع می‌کند، بنابراین طبیعی است که به مقاومت در برابر اشغالگران و اقدامات جنایتکارانه و تجاوزکارانه آنها ادامه دهد.