ترامپ: بایدن عمدا آمریکا را فلج کرد

دونالد ترامپ اظهارات خود در این گردهمایی  را با موضوع دیوار مرزی و مقابله با مهاجرت غیرقانونی آغاز کرد و گفت که اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده به قدرت برسد، ساخت دیوار مکزیک را از سر می‌گیرد.

به گفته ترامپ، این پروژه به دلیل تغییر دولت در کاخ سفید متوقف شد. او به حامیان خود اطمینان داد که قوانین مربوط به کنترل مهاجرت غیرقانونی به آمریکا را بازگرداند و همچنین «لاتاری ویزا» را ممنوع کند.

ساخت دیوار بتنی مرزی در نزدیکی مرز جنوبی در سال ۲۰۱۸ آغاز شد تا از ورود مهاجران غیرقانونی از مکزیک به آمریکا جلوگیری شود.

رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که سازمان "True the Vote" مستقر در تگزاس هفته آینده گزارشی را منتشر خواهد کرد تا ثابت کند که در انتخابات ۲۰۲۰ تقلب شده است. این گزارش نشان می‌دهد میلیون‌ها رای در جریان انتخابات دو سال پیش  ریاست‌جمهوری آمریکا مفقود و منسوخ شده‌اند. ترامپ تاکید کرد که سطح بی سابقه‌ای از آرای تقلبی را می‌توان در ایالت‌های ویسکانسین، جورجیا و پنسیلوانیا مشاهده کرد.

ترامپ با انتقاد از دولت بایدن گفت که کشورش در دولت فعلی ویران شده و بایدن عمدا غنی‌ترین کشور جهان را از نظر انرژی فلج کرده است. او گفت: اکنون قرار است ما از ونزوئلا انرژی بخریم. بایدن مطمئنا نمی‌داند چه اتفاقی دارد می‌افتد. آمریکا الان  از سوی  «گروهی از افراط‌گرایان» هدایت می‌شود که قرار است منابع انرژی آن را نابود کنند.

ترامپ از هموطنان خود خواست در انتخابات بعدی رای دهند تا «آمریکا را دوباره بسازند».

ترامپ: بایدن عمدا آمریکا را فلج کرد

رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به افزایش قیمت بنزین در آمریکا هم گفت قیمت بنزین در دولت بایدن تا ۸ دلار در هر گالن افزایش یافته در حالی که در دوره ریاست جمهوری او تنها ۱.۸۷ دلار در هر گالن بود.

ترامپ با انتقاد از وضعیت اقتصادی کنونی آمریکا  بار دیگر ضمن تمسخر جو بایدن اعلام کرد که آمریکا از سوی رئیس‌جمهوری هدایت می‌شود که «از خرگوش عید پاک دستور می‌گیرد» و « با گیجی در اطراف راه می‌رود».