محور مقاومت، وعده نابودی اسرائیل را محقق کند

انجمن علمای یمن امروز پنجشنبه به مناسبت روز جهانی قدس با انتشار بیانیه‌ای، بر حمایت خود از قدس اشغالی و مسئله فلسطین و مردم این کشور مجددا تأکید کرد.

شبکه خبری المسیره به نقل از این انجمن گزارش داد که «بر موضع ثابت و اصولی خود مبنی بر حمایت از قدس، آرمان و مظلومیت فلسطین، به عنوان یک موضع اعتقادی و مذهبی تأکید داریم که قابل عقب‌نشینی، تغییر و چانه‌زنی نیست».

در این بیانیه آمده است: «ما بر اهمیت استفاده از سالگرد روز قدس و تبدیل آن به مرکز آگاهی مبتنی بسیج برای زنده نگه داشتن مسئله فلسطین تاکید می کنیم و این زنده نگه داشتن باید آگاهانه و مرتبط با حقایق و شواهد قرآنی باشد که دشمنی با یهودیان و مسیحیانی را تثبیت کند؛ دشمنانی که علیه الاقصی ما توطئه کرده و  با دین و امت ما مبارزه می‌کنند.».

محور مقاومت، وعده نابودی اسرائیل را محقق کند

بر اساس این بیانیه، از امت اسلامی و در صدر آن علما، خطیبان و نخبگان فرهنگی و دانشگاهی خواسته شده است که به مسئولیت خود برای مقابله با یهودی‌سازی مسجدالاقصی و در نتیجه خطرات حفاریهایی عمل کنند که با هدف تخریب این مسجد و ساخت معبد ادعایی یهودیان انجام می‌شود.

این نهاد یمنی با بیان اینکه باید قطب‌نمای دشمنی به سمت رژیم موقت صهیونیستی تنظیم شود، از محور مقاومت خواست که تلاش، همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند تا وعده اخروی نابودی اسرائیل محقق شود.

علمای یمن ادامه داد: ما امتیازدهی و پذیرش معامله و امضای معاهداتی را محکوم می‌کنیم که رژیم های امارات، ترکیه، مراکش و سایر رژیم ها جرأت کرده‌اند، انجام دهند و حتی رژیم صهیونیستی آن را در خواب هم نمی‌دید.

این نهاد یمنی با بیان اینکه ائتلاف کشورهای مذکور با رژیم صهیونیستی، «ارتداد آشکار از دین» است، خاطر نشان کرد: ما رژیم های سازشکار را مسئول کامل پیامدها، تحولات و جنایاتی می دانیم که علیه مردم فلسطین صورت خواهد گرفت و آنان را شریک ریختن هر قطره خونی می دانیم که یهودیان غاصب قدس و فلسطین ریختند.

علمای با تأکید بر اینکه تحریم کالاهای اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی و مطرح کردن شعار برائت کمترین موضعگیری و وظیفه شرعی است، در پایان تصریح کرد، علت این مسئله این است که آمریکا، شریک تأسیس این نهاد رژیم مطرود و موقت است و اگر حمایتهای آمریکا، انگلیس و عربستان سعودی نبود، این رژیم این قدر دوام نمی‌آورد.